ここから本文です

英訳お願いします

質問者

andakurasu11さん

2013/9/2813:47:36

英訳お願いします

Street food is food that is prepared sold and eaten on city streets

Street food is an important part of the diets of people in developing countries

An estimated two-thousand -five-of food is low in cost tasty nutritious and easy to serve

It is designed for the lives of busy people in large cities

お願いします

お礼:
100枚

違反報告

ベストアンサーに選ばれた回答

off718kkさん

2013/9/2813:59:02

Street food is food that is prepared sold and eaten on city streets

屋台の食物は予め調理した形で売られ,都市の通りで屋台等の席で食べたりするようなものである。

Street food is an important part of the diets of people in developing countries

屋台の食物は開発国では食の重要な部分を占める。

An estimated two-thousand -five-of food is low in cost tasty nutritious and easy to serve

大よそ2-5千の種類の食物が安く,美味しく,栄養も豊富でかつその場ですぐ提供される。

It is designed for the lives of busy people in large cities
(屋台の)食物はこういった大都市の忙しい毎日を送る人々の生活の為に適った食物である。

質問した人からのコメント

2013/9/28 14:23:21

ありがとうございました

ちょい足しを取り消しますが
よろしいですか?

• 取り消す
  • キャンセル