ここから本文です

the band perryのif i die young 和訳おねがいします★

lucky_lucky_lucky_mai_lifeさん

2010/9/718:32:15

the band perryのif i die young 和訳おねがいします★

If I die young, bury me in satin
Lay me down on a, bed of roses
Sink me in the river, at dawn
Send me away with the words of a love song

Uh oh, uh oh

Lord make me a rainbow, I'll shine down on my mother
She'll know I'm safe with you when she stands under my colors, oh and
Life ain't always what you think it ought to be, no
Ain't even grey, but she buries her baby

The sharp knife of a short life, well
I've had, just enough time

If I die young, bury me in satin
Lay me down on a bed of roses
Sink me in the river at dawn
Send me away with the words of a love song

The sharp knife of a short life well

And 'll be wearing white, when I come into your kingdom
I'm as green as the ring on my little, cold finger, I've
Never known the lovin' of a man
But it sure felt nice when he was holding my hand, there's a
Boy here in town says he'll love my forever
Who would have thought forever could be severed by
The sharp knife of a short life, well

So put on your best boys and I'll wear my pearls
What I never did is done

A penny for my thoughts, oh no, I'll sell them for a dollar
They're worth so much more after I'm a goner
And maybe then you'll hear the words I been singin'
Funny when your dead how people start listenin'

Lay me down on a, bed of roses
Sink me in the river, at dawn

Uh oh (uh, oh)
The ballad of a dove (uh, oh)
Go with peace and love
Gather up your tears, keep'em in your pocket
Save them for a time when your really gonna need them, oh

So put on your best boys and I'll wear my pearls

違反報告

ベストアンサーに選ばれた回答

2010/9/903:08:13

私は若い、サテンで私を埋める死ぬ場合
バラの下で私レイ、ベッド
川では、明け方に私をシンク
離れた愛の歌の言葉で私を送る

Uhオハイオ州、uhオハイオ州

主は私の虹を行うと、私は母の下を照らすよ
彼女は私の色、オハイオ州との下に立つときに彼女が私はあなたと安全です知っているよ
人生はいつも何をそれがあるべき姿には、noと思うされていません
も灰色ではなく、彼女は赤ちゃんを埋める

短い人生、よく切れるナイフ
私は、ちょうど十分な時間だったした

バラのベッドの上で私をレイ
川の夜明け私をシンク

短い人生よく切れるナイフ

そして、'llは白、私はあなたの王国に入る着て
私は私の少し冷たい指に指輪として緑、私はだ
決して愛を男の知られている
しかし、それは確かに素晴らしいが、彼は私の手を握っていた感じ、そこにある
少年はここに町で彼が好きになるという私の永遠
誰が永遠に切断されると考えていただろう

だからあなたの最高の男の子に入れて、私は真珠を着ていく
何が行われることはなかった

私の考え、オハイオ州のペニーは、私はドルのためにそれらを販売します
私は死ぬのだ後彼らは価値があるので、はるかにしている
そして多分その後は私が歌って言葉を聞く
おかしいときに死んでどのように人々がのlisteninを開始する'

バラの下で私レイ、ベッド
川では、明け方に私をシンク

Uhオハイオ州(ええと、オハイオ州)
のバラード鳩(ええと、オハイオ州)
平和と愛と移動
収集をあなたの涙は、あなたのポケットにkeep'em
時間のときに実際にそれらを、オハイオ州の必要があるんご、それらを保存

だからあなたの最高の男の子に入れて、私は真珠を着ていく

そのままの和訳ですみません。

質問した人からのコメント

2010/9/13 23:40:59

感謝 ありがとうございます(笑)
充分ですよ~!
単語がわからなかっただけだし(^-^)v
答えてくれてありがとうございました!

ちょい足しを取り消しますが
よろしいですか?

• 取り消す
  • キャンセル

Q&Aをキーワードで検索:

Yahoo! JAPANは、回答に記載された内容の信ぴょう性、正確性を保証しておりません。
お客様自身の責任と判断で、ご利用ください。
本文はここまでです このページの先頭へ

ID/ニックネームを選択し、「追加する」ボタンを押してください。

閉じる

※知恵コレクションに追加された質問や知恵ノートは選択されたID/ニックネームのMy知恵袋で確認できます。

ほかのID/ニックネームで利用登録する