ここから本文です

英文を日本語に訳して頂けませんでしょうか? ご協力、宜しくお願いします。

hou********さん

2013/3/2910:50:41

英文を日本語に訳して頂けませんでしょうか?
ご協力、宜しくお願いします。

6, LEASING AND RENTING
Manager's Authority. The Manager is authorized to negotiate, prepare and sign all leases, including all renewals and extensions of leases and to cancel and modify existing leases for the Owner. All costs of leasing shall be paid out of the funds held on behalf of the owner.
Enforcement of the Leases. The Manager is authorized to institute, in Owner's name, all legal actions or proceedings for the enforcement of any lease term, for the collection of rent or other income from the Property, or for the eviction or dispossession of the tenants or other persons from the Property. The Manager is authorized to sign and serve such notices as the Manager deems necessary for lease enforcement, including the collection of rent or other income. lf the Manager deems it necessary, the Manager may retain an attorney of the Manager's choice (unless the Owner supplies Manager with the name of Owner's attorney). The Owner shall pay all attorneys fees and court costs.
Management/Maintenance Review. Manager shall make management /maintenance reviews of the Property at such times as Manager feels necessary or advisable and report matters concerning the
Condition of the Property to the Owner. The Manager shall also inspect the fire alarm systems and perform water quality tests.
Cleaning. Manager shall cause to be made, through contracted services, employees or otherwise, periodic ordinary cleaning of public areas of the Property, as well as annual water tank cleaning.

お礼:
100枚

違反報告

ベストアンサーに選ばれた回答

lle********さん

2013/3/2912:59:50

6.リース及び賃貸
マネージャーの権限。マネージャは、家主に代わって全てのリースについて、リースの更新、延長又は解約及び変更を含め、、交渉、作成、及び署名する権限を有する。リースに関するすべての費用は家主に代わって保持する資金から提供される。
リースの実施。マネージャーは家主名義で、いかなるリース条項に関しても、家賃又はその他支払金を徴収、賃貸者又はその他の者の強制退去又は排除等の全ての法的措置を執行する権限を有する。マネージャーは、家賃又はその他の支払い金の徴収を含め、リース条項の履行に必要と認めた通知に署名し配布する権限を有する。マネージャーが必要と認めた場合、(家主がマネージャーに自らの弁護士を提供しない場合)マネージャーはマネージャーの選択により弁護士を採用することができる。家主は全ての弁護士費用及び訴訟費用を負担する。
管理・保全監査。マネージャーはマネージャーが必要と認めた時点で管理・保全監査を実施し、物件の状態について家主に報告する。マネージャーはまた、火災報知器を点検し水質検査を実施する。
清掃。マネージャーは外注サービス、雇用、またはその他の手段により物件の共有エリアの定期清掃と年1回の貯水槽の洗浄を手配する。

この回答は投票によってベストアンサーに選ばれました!

Yahoo!知恵袋 特別企画

みんなで作る知恵袋 悩みや疑問、なんでも気軽にきいちゃおう!

Q&Aをキーワードで検索:

Yahoo! JAPANは、回答に記載された内容の信ぴょう性、正確性を保証しておりません。
お客様自身の責任と判断で、ご利用ください。
本文はここまでです このページの先頭へ

「追加する」ボタンを押してください。

閉じる

※知恵コレクションに追加された質問は選択されたID/ニックネームのMy知恵袋で確認できます。

不適切な投稿でないことを報告しました。

閉じる