ここから本文です

高校3年の英語です。 People in the Caucasus Mountains in Russia are also f...

cy_********さん

2013/10/1222:34:22

高校3年の英語です。

People in the Caucasus Mountains in Russia are also famous for their longevity. In this area, there are amazing examples of very long-lived people. It is us

ually difficult to find birth records, but a woman called Tsurba probably lived until age 160; a man called Shirali probably lived until 168. His wife was 120 years old. In general, the people not only live a long time, but they die, they have not only their own teeth but also a full head of hair, and good eyesight.
Vilcabamba, Ecuador, is another area famous for the longevity of its people. This region ― like Hunza and the Caucasus ― is also in high mountains, far away from cities. In reason for the good health of the people might be the clean, beautiful environment: the temperature is about 20゜ centigrade all year long; the wind always comes from the same direction; and the region is rich in flowers , fruits, vegetables, and wildlife.

という文で
次の英文の問いに英語で答えよ

1. What part of Russia is famous for its people who live a long life ?

という質問の答えがわからなくて、是非教えて頂きたいと思い質問させていただきました。

お礼:
100枚

違反報告

ベストアンサーに選ばれた回答

monaさん

2013/10/1222:42:47

答えは、Caucasusかな。

この回答は投票によってベストアンサーに選ばれました!

みんなで作る知恵袋 悩みや疑問、なんでも気軽にきいちゃおう!

Q&Aをキーワードで検索:

Yahoo! JAPANは、回答に記載された内容の信ぴょう性、正確性を保証しておりません。
お客様自身の責任と判断で、ご利用ください。
本文はここまでです このページの先頭へ

「追加する」ボタンを押してください。

閉じる

※知恵コレクションに追加された質問は選択されたID/ニックネームのMy知恵袋で確認できます。

不適切な投稿でないことを報告しました。

閉じる