ここから本文です

次の( )に入る番号と完成した訳をお願いします。

アバター

ID非公開さん

2017/11/1023:44:21

次の( )に入る番号と完成した訳をお願いします。

1 Honey is the only form of naturally occurring sugar that( ) to be refined before it can be eaten.

① has not ② does not have ③ not having ④does not

2 If we miss the train, we ( ) to wait an hour at the station.
① had② must ③ had been④ will have

3 "When you get your license, will your parents give you money to buy a car?
"No, they said I( ) get one if I wanted to, but they wouldn't give me the money. I have to earn it myself."
① can ② could ③ may④ shall

4 I went to Mexico last week, and I ( ) her then.
① could meet ② had met ③ cannot meet ④ was able to meet

5 What ( ) if you have noisy neighbours?
① have you done ② did you do ③should you do ④ you could do

6 "Must I finish all the work in an hour?"
No, you ( )
①needn't ② won't ③cannot④didn't

違反報告

ベストアンサーに選ばれた回答

2017/11/1100:05:54

1. Honey is the only form of naturally occurring sugar that (② does not have) to be refined before it can be eaten.
→ ハチミツは、食べられる前に精製する必要のない唯一の天然の砂糖です。

2. If we miss the train, we (④ will have) to wait an hour at the station.
→ その列車を逃した場合は、駅で1時間待たなければなりません。

3. "When you get your license, will your parents give you money to buy a car?"
"No, they said I (② could) get one if I wanted to, but they wouldn't give me the money. I have to earn it myself."
→ 「免許を取ると、あなたの両親は車を買うためのお金をあなたに与えるでしょうか?」
「いいえ、私が買いたいと思えばそうして良いが、私にそのお金を与えないと言いました。私はそのお金を自分でかせがなければならない。

4. I went to Mexico last week, and I (④ was able to meet) her then.
→ 私は先週メキシコに行きました。私はその際に彼女に会うことができました。

5. What (③should you do) if you have noisy neighbors?
→ 騒々しい隣人がいる場合はどうすればよいですか?

6. "Must I finish all the work in an hour?"
"No, you (①needn't)."
→ 「私は一時間ですべての仕事を終わらせる必要がありますか?」
「いいえ、その必要ありません。」

この質問は投票によってベストアンサーに選ばれました!

みんなで作る知恵袋 悩みや疑問、なんでも気軽にきいちゃおう!

5文字以上入力してください

Q&Aをキーワードで検索:

Yahoo! JAPANは、回答に記載された内容の信ぴょう性、正確性を保証しておりません。
お客様自身の責任と判断で、ご利用ください。
本文はここまでです このページの先頭へ

「追加する」ボタンを押してください。

閉じる

※知恵コレクションに追加された質問は選択されたID/ニックネームのMy知恵袋で確認できます。