ここから本文です

Neffex - Cold 和訳お願いします。 翻訳

アバター

ID非公開さん

2018/11/2913:34:20

Neffex - Cold 和訳お願いします。 翻訳

Everybody knows that I’m breaking down
Everybody knows I ain’t faking now
Everybody knows my hearts vacant now
Yea she hates me now
I made mistakes but now
I don’t ever wanna be alone
I don’t really ever feel at home
Oh my own
in the zone
That’s the only way I know feeling low
bought to blow back up! here I go
I won’t ever let the doubt creep in
Gotta pop a couple more aspirin
I don’t think I’ll ever let you in
Easier to break it off as friends
I don’t really understand myself
I don’t really understand need help
I don’t wanna be left on the shelf
Couldn’t even hear me if I yelled
Its so cold outside
I’m alone I’m alright
I don’t wanna break down
Always feel like I could break now
But I never let it take me to that place now
I won’t ever let it take me to that place now
I got better things to do picking fate now
I just wanna be the best call me great now
I don’t know if I’m ok or insane now
I remember better days on the playground
Hoping I can find my way to a better place now

Even when I’m feeling down I fight
Even when I don’t know what is right
Ima pick a side and Ima tale pride
I will decide my fate and I
Will never let them tell me who I am
If you try to shape me I’ll be damned
Planted on the ground is where I stand
Never give up that was always the plan
Its so cold outside
I’m alone I’m alright

違反報告

ベストアンサーに選ばれた回答

red********さん

2018/11/2921:16:25

安値は、爆発し返すように買われました!みんなが、私が故障して、Everybodyが、私がさあ、空の状態でEverybodyが私の心臓を知っている現在を見せかけるYeaということでないことを知っているということであることを知っている、彼女は私のためにThatのゾーンところで私が、ここで、ゴッタという疑問いやな奴がI順調なIでカップルを飛び出させることができないと感じて、友人Iが、私が本当にしないのを本当に自分で理解していないとき、私がIでないと思うより多くのアスピリンがそれを壊すEasierのあなたを降ろすのを知る唯一の方法で誤りにもかかわらず、私がことになりたくない単独で、本当に家でおおと感じないという現在を私自身のに作った今やが嫌いです; 理解..必要..助け..欲しい..左..棚..聞く..大声で言う..あまりに..冷たい..外..単独..確かに..欲しい..中断..下..感じる..壊す..現在..させる..取る..場所..現在..かつて..させる..取る..場所..現在..得る..良い..もの..選ぶ..運命..現在..まさしく..欲しい..最善..呼ぶ..すばらしい..現在..知る..間違いない..狂気..現在..覚える..よい時節..遊び場..見つける..道..良い..場所..現在

私が私が、右のImaであることが側を選んで、Ima物語プライドIが、私の運命とIウィルが彼らに私がだれへのあなたが試みるIfであるかが私を形成すると決して私に言わせないと決めるのを知らないとき、だめにされるという感じの下にI戦いEvenでさえあるときに、地面のPlantedが私が立つところである、まさか、私が単独で、問題ないということであるために外でとても冷たいItsをいつもプランであった上に与えてください。

• アバター

質問者

ID非公開さん

2018/11/2921:17:25

最最高高。

返信を取り消しますが
よろしいですか?

• 取り消す
  • キャンセル

みんなで作る知恵袋 悩みや疑問、なんでも気軽にきいちゃおう!

Q&Aをキーワードで検索:

Yahoo! JAPANは、回答に記載された内容の信ぴょう性、正確性を保証しておりません。
お客様自身の責任と判断で、ご利用ください。
本文はここまでです このページの先頭へ

「追加する」ボタンを押してください。

閉じる

※知恵コレクションに追加された質問は選択されたID/ニックネームのMy知恵袋で確認できます。

不適切な投稿でないことを報告しました。

閉じる