ここから本文です

和訳を教えてください

アバター

ID非公開さん

2019/4/2712:10:03

和訳を教えてください

The best places for lovers in Rome are, for the most part, free of charge. You can visit the famous Trevi Fountain.
It’s very typical for lovers to throw coins into the fountain, believing that it will lead to marriage.
You could also visit Ponte Milvio Bridge.
Many lovers used to hang locks on the bridge to “lock in” their love forever.
This has been banned, but some lovers still hang love locks on bridges and railings around Italy.
Another great option is to take in the breathtaking view of the city lights from one of Rome’s rooftop restaurants.
Be sure to make a reservation before you go!
Generally speaking, it’s difficult to find a seat in these restaurants because they are so popular.

違反報告

ベストアンサーに選ばれた回答

プロフィール画像

カテゴリマスター

msq********さん

2019/4/2713:34:16

ローマで恋人のための最高の場所は、ほとんどの場合、無料です。有名なトレビの泉を訪れることができます。
恋人がコインを噴水に投げ入れるのは非常に典型的で、結婚につながると信じています。
また、Ponte Milvio Bridgeを訪れることもできます。
愛好家の多くは、愛を永遠に「閉じ込める」ために橋に鍵をかけていました。
これは禁止されています、しかし、何人かの愛好家はまだイタリアの周りの橋と手すりに愛の鍵を掛けます。
もう一つの素晴らしいオプションは、ローマの屋上レストランの1つから街の夜景を眺めることです。
行く前に必ず予約をしてください!
一般的に言って、これらのレストランはとても人気があるので、これらのレストランに席を見つけるのは困難です。

この質問につけられたタグ

みんなで作る知恵袋 悩みや疑問、なんでも気軽にきいちゃおう!

Q&Aをキーワードで検索:

Yahoo! JAPANは、回答に記載された内容の信ぴょう性、正確性を保証しておりません。
お客様自身の責任と判断で、ご利用ください。
本文はここまでです このページの先頭へ

「追加する」ボタンを押してください。

閉じる

※知恵コレクションに追加された質問は選択されたID/ニックネームのMy知恵袋で確認できます。

不適切な投稿でないことを報告しました。

閉じる