回答受付が終了しました

world ventures の退会しましたが、最近このメール文が届きました。You are receiving this notification because you have not transfered any funds out of your eWallet within the past sev

world ventures の退会しましたが、最近このメール文が届きました。You are receiving this notification because you have not transfered any funds out of your eWallet within the past sev eral months. After 6 months you may be charged additional fees for prolonged inactivity. To avoid these fees please transfer your funds out of your eWallet at your earliest convenience. 今年の7/31に、追加料金等がかからないように、ewalletの残高確認、あれば出金をしたく、以下のメール文でサポートセンターに送りました。 件名に I’d like to transfer my funds out of my eWallet. I can’t do it. 文には Hello, I’m 〇〇, ID: 〇〇••• I got this email. I don’t want to pay additional fees,please. その後すぐに We have received the documents you sent to us and are now beginning to process them. Please be patient as there is often a large queue of documents to be processed. 来ました。 8/9ですが連絡が来ません。 おそらく来月には追加料金かかる恐れがありまして、解決案、アドバイス等ありましたらよろしくお願いいたします。 またこれが解決できるサイトや場所等ご存知の方教えて頂けると助かります。

回答(1件)

0

ID非公開

2020/8/16 2:54

☆goo********さん[10229741720/20-08-08/aiiwtwytqt] >またこれが解決できるサイトや場所等ご存知の方教えて頂けると助かります。 クラウドワークス等有りますね。