ここから本文です

次の文を英訳していただけませんか?(>_<)できれば今日中にしていただけると嬉しい...

ao3********さん

2013/6/613:16:46

次の文を英訳していただけませんか?(>_<)できれば今日中にしていただけると嬉しいです(>_<)

子供に習い事をさせるということは、 将来子供の可能性が開く鍵になると思 います

。子供が通っている習い事ラン キング3を紹介します。第一位は、ス イミングです。スイミングは水の中で 泳ぐことにより、勇敢さや人との競争 心を育むことができます。現実社会に おいて、この能力はとても大切になっ てきます。 第2位は、ピアノです。ピアノは指を 動かすことによって、脳が活性化され ますし、統計では数学に強くなるとい うデータがあります。 また、音楽に触れることで心が豊かに なります。私もピアノを習っていて、 本当に良かったと思います。 第3位は、英語です。私は小さいころ に英語を習っていなかったので、少し 後悔しています。英語はどの世代でも 必要になってくるので、小さいときに 学んでおくと、大きくなってからが学 びやすいと思います。 以上のように、習い事はさまざまあり ますが、将来に生かせるものであれば 、習い事に通うことはとても良いことだと思います。

以上の内容です。よろしくおねがいします!

お礼:
250枚

違反報告

ベストアンサーに選ばれた回答

なごみんさん

2013/6/614:51:12

やや意訳気味な箇所もありますが、私ならこんな感じで書きます。
参考になりますように。
見づらくてごめんなさい。><

It could be a key for the possibility of your child in the future when you let your child learn something.
Let me introduce the top 3 of the most popular things children learn in their childhood.
The most popular one is swimming.
Children learn how to be brave as well as how to compete by the act of swimming.
These are desired capabilities in this society.

The second one is piano.
One's brain is activated with the finger movements.
According to a statistics, there is a data showing that children who play piano tend to perform better in math (compared to those who don't).
Another good effect known is experiensing music makes you spiritually rich.
I used to learn piano myself as well.
I believe it was a very good experience.

The third one is English.
I think it's a pity I did not learn it myself.
English will be required at all ages.
It will be easy for students when they have experiences of learning English in their childhood.

There are wide variety of choices you could make for your child.
No matter what your child learns, it is surely good as long as there is a way to apply what they learn.

この回答は投票によってベストアンサーに選ばれました!

ベストアンサー以外の回答

1〜1件/1件中

B$Rさん

2013/6/613:44:24

子供に習い事をさせるということは、 将来子供の可能性が開く鍵になると思 います 。
I think that it is the key for dveloping the possibility of children in the future to have them children do any practice.

子供が通っている習い事ラン キング3を紹介します。
I would like to introduce best three practice children do.

第一位は、ス イミングです。
The first rank is swimming.

スイミングは水の中で 泳ぐことにより、勇敢さや人との競争 心を育むことができます。
It develops bravery or the spirit of competition by swimming in the water.

現実社会に おいて、この能力はとても大切になっ てきます。
Such ability is very important in the real world.

第2位は、ピアノです。
The second rank is playing piano.

ピアノは指を 動かすことによって、脳が活性化され ますし、統計では数学に強くなるとい うデータがあります。
Moving fingers while playing piano activates a human brain and some stastics show that it enhances the ability of mathematics.

また、音楽に触れることで心が豊かに なります。
Also, it makes the human spirit richer by coming in touch with music.

私もピアノを習っていて、 本当に良かったと思います。
I think that it is really good for me to learn playing piano bfore.

第3位は、英語です。
he third rank is English.

私は小さいころ に英語を習っていなかったので、少し 後悔しています。
I regret a little that I did not learn English when young.

英語はどの世代でも 必要になってくるので、小さいときに 学んでおくと、大きくなってからが学 びやすいと思います。
English will be necessary for all generations so it will be easier to learn it when growing up if on has already learned it when young.

以上のように、習い事はさまざまあり ますが、将来に生かせるものであれば 、習い事に通うことはとても良いことだと思います。
As I have mentioned, there are various kinds of practice and I think that it is very good to do any if it is useful in the future life.

以上。

みんなで作る知恵袋 悩みや疑問、なんでも気軽にきいちゃおう!

Q&Aをキーワードで検索:

Yahoo! JAPANは、回答に記載された内容の信ぴょう性、正確性を保証しておりません。
お客様自身の責任と判断で、ご利用ください。
本文はここまでです このページの先頭へ

「追加する」ボタンを押してください。

閉じる

※知恵コレクションに追加された質問は選択されたID/ニックネームのMy知恵袋で確認できます。

不適切な投稿でないことを報告しました。

閉じる