ここから本文です

これをどなたか翻訳していただけないでしょうか?

lef********さん

2015/4/522:35:59

これをどなたか翻訳していただけないでしょうか?

あるアメリカの補聴器の会社からなのですが、お願いいたします。

You'll need an Android or iOS smartphone, internet-connected tablet, or iPod (Gen5) to personalize your Soundhawk and to access all the capabilities of the product.

Additionally, you'll need access to a Mac or Windows based computer with internet access to download and install important firmware updates and to benefit from future product enhancements.

We currently support laptop and desktop computers running Mac OS X 10.7 and later and Windows 7 and later.

After charging your Smart Listening System for 3-4 hours you will need to download our Soundhawk app on your compatible device.

Once the app is downloaded you will need to turn your Bluetooth on. Take our the Scoop (the piece that goes into your ear) and hold the power button down until the light blinks from Green to Red, the light will blink until the Scoop is paired to your device. You will need to search for devices in your Bluetooth settings. I thought the link below would be helpful to you.

Then take out your Scoop place it into your ear. This link below will show you how to properly place the Scoop into your ear.
Video: Ear tips explained and how to insert the Scoop

Open up your Soundhawk app you will need to register and then continue setup. Please go through the app until you see your Sound Scene. Here is where you will tune or personalize. You will need to un mute your Scoop by pressing the active listening button.
Personalize Using the Tuning Screen in the Mobile App

On our site you will see a great knowledge bass, please take a look at it.

Please let me know if I can be of further assistance.

違反報告

ベストアンサーに選ばれた回答

ssg********さん

2015/4/614:43:49

こんな感じでいかがでしょうか? あやしい箇所もあると思いますが…(以下訳文)

サウンドホークをあなたに合ったものにするために、またこの製品のあらゆる性能を使えるようにするためには、アンドロイドもしくはiOS搭載のスマートフォン、すなわちインターネットに接続されたタブレット、もしくはiPod(Gen5)が必要となります。

さらに、重要なファームウェア(機器に組み込まれているソフトウェア)のアップデートをダンロードしてインストールするために、また将来、製品の性能向上の恩恵を得るために、インターネット利用可能なパソコンによってMacもしくはWindowsのシステム利用が必要となります。

我々は今のところ、Mac OS 10.7以降およびWindows 7以降のノートパソコンおよびデスクトップパソコンをサポートしています。

あなたのSmart Listening Systemを3〜4時間充電してから、対応しているデバイス(機器、ここではスマホ等)でサウンドホークのアプリ(ソフトウェア)をダウンロードする必要があります。

一旦アプリをダウンロードしてから、Bluetooth(ワイヤレス接続のシステム)をオンにしてください。そしてScoop(あなたの耳に挿入する部分)を取り出し、ライトの点滅が緑から赤になるまでは、出力を下げたままにしてください。Scoopが機器に接続されるまではライトは点滅状態になります。Bluetooth接続の際にはデバイス機器を検出させる必要があります。下記のリンクがお役に立つと思われます。

Scoopを取り出してあなたの耳に装着してください。下記リンクにはScoopをあなたの耳に適切に装着する方法が示されています。ビデオ:イヤーチップの説明とScoopの挿入方法。

サウンドホークのアプリを開いてください。まず登録作業を行ってからセットアップを続けてください。Sound Sceneが現れるまでこのアプリでの作業を続けてください。そこで調整と使用者のための最適化を行うことになります。active listeningボタンを押してミュートを解除することが必要です。モバイルのアプリ上のTuning Screen(チューニング・スクリーン)を使って使用者のための最適化を行ってください。

我々のサイトには、大容量の知識データベースがあります。ぜひ一度ご覧になってみてください。

さらにお役に立てることがございましたらお知らせください。

返信を取り消しますが
よろしいですか?

• 取り消す
  • キャンセル

この回答は投票によってベストアンサーに選ばれました!

みんなで作る知恵袋 悩みや疑問、なんでも気軽にきいちゃおう!

Q&Aをキーワードで検索:

Yahoo! JAPANは、回答に記載された内容の信ぴょう性、正確性を保証しておりません。
お客様自身の責任と判断で、ご利用ください。
本文はここまでです このページの先頭へ

「追加する」ボタンを押してください。

閉じる

※知恵コレクションに追加された質問は選択されたID/ニックネームのMy知恵袋で確認できます。

不適切な投稿でないことを報告しました。

閉じる