ここから本文です

高1英語です。

アバター

ID非公開さん

2016/8/911:58:56

高1英語です。

画像の通りの問題の答えを教えてください。

それに加えて、並び替えの問題もお願いします。
My mother (visits,the nursing home,makes,to,regular).

There (anger,at,policies,growing,was,the goverment).

If this class,we(the Pacific Ocean,focus,islands,on,will,in,some).

(some snacks,I,school cafeteria,serve,want,to,our) after school.

(rich,soybeans,fiber,are,in, , ) protein , and carbonydrate.

(when,wonder,why,are,I,times,there)I like hburgers.

並び替えの問題は、どうしたらできるようになりますか?

I like hburgers,並び替え,アフタースクール,my mother,プロテイン,Now I am busy,but I'm forward

違反報告

ベストアンサーに選ばれた回答

new********さん

2016/8/913:20:38

① When I was a junior high school student, I had(x) cleaned the park in my neighborhood once a month. ② After [gathering] litter around the park, we weeded the flowers, or sometimes planted young trees along the sidewalks. ③ I liked this activity because I could see children delighted and play [happily] in the park. ④ I haven't taken part in the volunteer activity [since] I entered I entered high school. ⑤ Now I am busy with other things such as club activities and study, but I'm forward to [working] again in the near future.

My mother makes regular visits to the nursing home.
→ 母は老人ホームを定期的に訪問しています。
There was growing anger at the government policies.
→ 政府の政策に対する怒りが増大していました。
In this class, we will focus on some islands in the Pacific Ocean.
→ この授業では、私たちは太平洋の幾つかの島に焦点をあてます。
I want our school cafeteria to serve some snacks after school.
→ 私は私たちの学生食堂に放課後いくらかの軽食を出して欲しいです。
Soybeans are rich in fiber, protein, and carbohydrate.
→ 大豆は、繊維質、タンパク質、およに炭水化物が豊富です。
I wonder why there are times when I like hamburger
→ 私は、なぜ自分にはハンバーガーを好きになる時があるのかを不思議に思います

並び替えの問題は、どうしたらできるようになりますか?
→ 語彙力と作文力を高めることです。

返信を取り消しますが
よろしいですか?

• 取り消す
  • キャンセル

アバター

質問した人からのコメント

2016/8/9 19:10:09

和訳もつけてくださり、本当に感謝しています。
できるようにするために努力します。
夏休みに英語を極めたいと思ってます!!

みんなで作る知恵袋 悩みや疑問、なんでも気軽にきいちゃおう!

Q&Aをキーワードで検索:

Yahoo! JAPANは、回答に記載された内容の信ぴょう性、正確性を保証しておりません。
お客様自身の責任と判断で、ご利用ください。
本文はここまでです このページの先頭へ

「追加する」ボタンを押してください。

閉じる

※知恵コレクションに追加された質問は選択されたID/ニックネームのMy知恵袋で確認できます。

不適切な投稿でないことを報告しました。

閉じる