ここから本文です

回答受付終了まであと2日 回答を投稿すると知恵コイン15枚が追加されます

このリリックを和訳して頂けたら嬉しいです。

アバター

ID非公開さん

2017/3/2110:00:05

このリリックを和訳して頂けたら嬉しいです。

所々しか分からなくて
お願いします
https://youtu.be/xJpnCa_WD7c

[Hook]
I'm stepping outta line
I'm stepping outta line

[Verse 1: Tink]
Boy you gotta slow down
You move away too fast
Looks like I got more than you can handle
There's another man beside you
And he's good to me
But not good as you
You show me all the freaky things that he doesn't do
Oh I said, this shit has to stop
Know when he's gone, you can hit my spot
You got me so confused
'Cause a lot of men just come and go, we're stepping out that friendzone, tonight
Don't get me in trouble
Actin' like a couple

[Hook]
I'm stepping outta line
I'm stepping outta line

[Verse 2: Jacquees]
Don't wanna slow down
Wanna put my hands on your body parts
Tonight you're having it your way
Don't you ask for his permission
Did I mention?
I'm in love with switching positions
Wanna fuck you in the kitchen
Imma hit it from the side he don't
It's a shame he don't
Treat you like you the queen that's on a throne
All the games he on
Wanna let him go, but you holding on
The love is gone
I got you confused
It's the shit that we do, yeah
I'll keep you wet all night
No dry spot, let's take this shit to my spot
Ain't tryna make your spot hot
Aye fuck your nigga, I'm your side guy

閲覧数:
33
回答数:
1

違反報告

回答投稿

全角10文字以上で回答を入力してください。

※質問が「投票受付中」「解決済み」になると、回答を取り消すことはできません。
※一度に投稿できるURLは3つ以内です。(プレミアム会員除く)

エラーが発生しました。お手数ですが、時間をおいて再度お試しください。

あと全角4000文字

回答

1〜1件/1件中

dorawii_03さん

2017/3/2515:42:22

こんな手間な仕事お金払ってくれんとやる気が出ぬでごわす。

みんなで作る知恵袋 悩みや疑問、なんでも気軽にきいちゃおう!

Q&Aをキーワードで検索:

Yahoo! JAPANは、回答に記載された内容の信ぴょう性、正確性を保証しておりません。
お客様自身の責任と判断で、ご利用ください。
本文はここまでです このページの先頭へ

「追加する」ボタンを押してください。

閉じる

※知恵コレクションに追加された質問や知恵ノートは選択されたID/ニックネームのMy知恵袋で確認できます。