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以下の英文の翻訳をお願いします。

アバター

ID非公開さん

2017/7/1123:34:43

以下の英文の翻訳をお願いします。

Dear ,

Thank you for partnering with PayPal to combat fraudulent emails. Wetake reports of suspicious email very seriously. Your submission helps
us identify potentially malicious activity and take the appropriate
action needed to protect our customers.

Did you know that approximately 90% of all email sent worldwide falls
into the spoof, phishing, spam, and general junk category? By
submitting reports of suspicious email to us you are helping to address
this problem.

To help you identify suspicious email, below are a few things that
PayPal will never do in an email communication:

1. Send an email to: "Undisclosed Recipients" or more than one email
address
2. Ask you to download a form or file to resolve an issue
3. Ask to verify an account using personal information such as name,
date of birth, driver license, or address
4. Ask to verify an account using bank account information such as bank
name, routing number, or PIN number
5. Ask to verify an account using credit card information such as credit
card number or type, expiration date, ATM PIN number, or CVV2 security
code
6. Ask you for your security question answers without displaying each
security question you created
7. Ask you to ship an item, pay a shipping fee, send a Western Union
Money Transfer, or provide a tracking number before the payment
received is available in your transaction history

Any time you receive an email about activity to your PayPal account, the
safest way to confirm the validity is to login directly to the PayPal
website and review the relevant section. If you see suspicious activity,
you would do the following:

1. Open a new browser and type in "www.paypal.com"
2. Log in to your PayPal account.
3. Click "Activity" near the top of the page.
4. Click on the suspicious transaction to expand the details.
5. Click "Report this as unauthorized"
6. Complete the report process on the next screen.

If you have any other questions about PayPal security, please visit the
PayPal Security Center.

Thanks again for your help.
PayPal Security


***********************************************************************

Please do not reply to this email. If you need to follow up, please
follow the steps above to access your account and utilize the Contact Us
resources from our site.

***********************************************************************

閲覧数:
146
回答数:
1
お礼:
25枚

違反報告

ベストアンサーに選ばれた回答

pol********さん

2017/7/1201:25:14

お客様へ

不正なメールに対処するためにPayPalと提携していただきありがとうございます。疑わしいメールの報告を真剣に受け止めます。
あなたの投稿は悪意ある行為を特定し、お客様を守るために必要な措置に役立ちます。
あなたは、世界中で送られた電子メールの約90%がフィッシング、スパム、ジャンクに分類されることを知っていましたか?
疑わしい電子メールの報告を私たちに提出することで、あなたはこの問題を処理するのに役立ちます。

あなたが不審なメールを特定するのを手助けするために、PayPalは電子メール通信で決して以下を行いません

1. bccを利用したアドレス、または複数のアドレスにメールを送信すること
2.問題を解決するためにフォームまたはファイルをダウンロードするようお願いすること
3. 検証のために個人情報の使用をお願いすること
4. 検証のために銀行に登録してある情報の使用をお願いすること
5. 検証のためにクレジットカード情報の使用をお願いすること
6.あなたが作成したセキュリティに関する質問を使わずに、セキュリティに関する質問をすること
7.あなたの取引履歴に支払領収済が残る前に、商品の発送、各種支払い、追跡番号の提示をお願いすること

アカウントアクティビティに関するメールの有効性を確認する最も安全な方法は、PayPalのウェブサイトに直接ログインし、関連するセクションを確認することです。
疑わしいアクティビティがあった場合、次のことを行ってください。

1.新しいブラウザを開き、「www.paypal.com」と入力します。
2.PayPalアカウントにログインします。
3.ページ上部の「Activity」をクリックします。
4.疑わしい取引をクリックして詳細を展開します。
5.「Report this as unauthorized」をクリックします。
6.次の画面でレポート処理を完了します。

セキュリティに関するその他のご質問は、PayPalセキュリティセンターへ。

改めて、ご報告ありがとうございます。
PayPalセキュリティ

このメールには返信しないでください。フォローが必要な場合は、上記の手順に従ってアカウントにアクセスし、サイトからお問い合わせください。

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    質問者

    ID非公開さん

    2017/7/1201:41:38

    ありがとうございます。Webの翻訳機能ではまったく理解できなかったので、とても助かりました。本当にありがとうございます。

返信を取り消しますが
よろしいですか?

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