ここから本文です

AからCの答えを教えてください

gra********さん

2017/9/1221:18:11

AからCの答えを教えてください

I did see a UFO,4 So did Ayumi,3 I did see a,So did Ayumi,So does Yuki,Neither have I,1 So have I

お礼:
500枚

違反報告

ベストアンサーに選ばれた回答

sae********さん

2017/9/1308:01:45

all of the questions?
A1. So have I
A2. Neither can mine
A3. Neither did Jack
A4. So did Ayumi
B1. I have never heard such a strange name for a dog
B2. So does Yuki
B3. The movie was so boring that most of the audience left the theatre
B4. Neither have I
C1. It was not until my grandmother died that I realized how much I loved her
C2. It was at this cafe that I ran across my old friend two months ago
C3. I did see a UFO in the sky last night
C4. Never did I dream that I would win the lottery
100点の自信があります

この回答は投票によってベストアンサーに選ばれました!

ベストアンサー以外の回答

1〜1件/1件中

vcx********さん

2017/9/1221:42:17

A
1 So have I.
2 Neither is mine.
3 Neither did Jack.
4 So did Ayumi.

B 訂正したところを[ ]とじしています。
1 Never [have I] heard such a strange name for a dog!
2 So [does] Yuki.
3 [The movie was so boring] that most of the audience left the theater.
4 Neither [have I].

C
1 It was not until my grandmother died that
2 It was at this cafe that I ran across
3 I did see a UFO in the sky
4 Never did I dream that I would win the lottery

倒置構文や強調構文についての問題です。
以上、100点じゃなかったらすみません。

みんなで作る知恵袋 悩みや疑問、なんでも気軽にきいちゃおう!

Q&Aをキーワードで検索:

Yahoo! JAPANは、回答に記載された内容の信ぴょう性、正確性を保証しておりません。
お客様自身の責任と判断で、ご利用ください。
本文はここまでです このページの先頭へ

「追加する」ボタンを押してください。

閉じる

※知恵コレクションに追加された質問は選択されたID/ニックネームのMy知恵袋で確認できます。

不適切な投稿でないことを報告しました。

閉じる