ここから本文です

至急!! 英語表現です。答え教えて下さい。

アバター

ID非公開さん

2018/11/504:05:26

至急!!
英語表現です。答え教えて下さい。

至急,catch the train,seems to know,I told him,seemed to be,his brother,答え

お礼:
25枚

違反報告

ベストアンサーに選ばれた回答

say********さん

2018/11/504:24:35

[1]

1. I told him (not) (to) accept the offer.

2. She seems (to) (be) trembling.

3. You are (too) (young) (to) study abroad alone.

4. I ran to the station (in) (order) (to) catch the train.

5. I was very pleased (to) (be) (invited) to her birthday party.

[2]

1. Sara (seems to know) the answer.
サラは、答えを知っているようです。

2. His story (seemed to be) true.
彼の話は、本当のようでした。

3. She (seems to have lost) the key.
彼女は、鍵を失ったようです。

4. Bob (seemed to have been) busy for many days when I saw him.
ボブは、私が会ったときには、もう何日間も忙しかったようでした。

[3]

1. His brother (is tall enough to reach the ceiling).

2. Mother (went to the supermarket in order to buy) meat and vegetables.

3. (The girl seems to be waiting for her boyfriend).

みんなで作る知恵袋 悩みや疑問、なんでも気軽にきいちゃおう!

Q&Aをキーワードで検索:

Yahoo! JAPANは、回答に記載された内容の信ぴょう性、正確性を保証しておりません。
お客様自身の責任と判断で、ご利用ください。
本文はここまでです このページの先頭へ

「追加する」ボタンを押してください。

閉じる

※知恵コレクションに追加された質問は選択されたID/ニックネームのMy知恵袋で確認できます。

不適切な投稿でないことを報告しました。

閉じる