ここから本文です

Things about me I am a responsible Man. I strive for success in everything ...

fnj********さん

2019/8/723:09:29

Things about me
I am a responsible Man. I strive for success in everything I do.I am a fun loving man, jovial, lovely and passionate. I think of myself as being clever but harml

ess.
I am supporting, caring and have a loyal and tolerant
character, humble, honest, understanding and truthful.
I'm a very passionate, physical person that would want
the same in a mate, deeply romantic, optimistic, hopeful,
wise, & smart, I have a big honest heart and don't like
being lied to..
I'm kind and Humble with a good heart and i have great values to human life beca
I want us to know the meaning of an emotional feeling
Because I'm so in love now
I can not control my feelings
Dear believe me
Please understand me well

長文なんですが意味を教えてもらえませんか?

違反報告

ベストアンサーに選ばれた回答

lem********さん

2019/8/723:47:29

これを書いた人はどんな人ですか??

最後から4行目の”Because I'm so in love now" - なぜなら私は今恋に落ちている-
までの上の部分はいかに自分が良い人間かを言っています。
---責任ある男だ、成功するために努力する人物だ。面白いし、陽気で愛される情熱的だ。自分でも賢く人を傷つけないと思う。
他にも、忠誠心があり、謙虚だし、前向きだし、賢いし、正直でウソはつかないし、、、などなど、自分の良い所をアピールしています。

だから信じて欲しい。
どうか自分を理解して欲しい、と言っています。

この回答は投票によってベストアンサーに選ばれました!

あわせて知りたい

みんなで作る知恵袋 悩みや疑問、なんでも気軽にきいちゃおう!

Q&Aをキーワードで検索:

Yahoo! JAPANは、回答に記載された内容の信ぴょう性、正確性を保証しておりません。
お客様自身の責任と判断で、ご利用ください。
本文はここまでです このページの先頭へ

「追加する」ボタンを押してください。

閉じる

※知恵コレクションに追加された質問は選択されたID/ニックネームのMy知恵袋で確認できます。

不適切な投稿でないことを報告しました。

閉じる