ここから本文です

この曲の和訳お願いします。 Miranda Cosgrove[Leave it all to me]

dms6th_usaさん

2009/3/900:54:53

この曲の和訳お願いします。
Miranda Cosgrove[Leave it all to me]

I know you see
Somehow the world change for me
And be so wonderful

Live life, breathe air
I know somehow we’re gonna get there
And feel so wonderful

I will make you change your mind
There things happen all the time
And it’s all real
I’m telling you just how I feel

So wake up the members of my nation, it’s your time to be
There’s no chance unless you take one and the time to see
The brighter side of every situation, some thing are meant to be
So give me your best and leave the rest to me

I know it’s time
To raise the hand that draws the line
And be so wonderful

Golden sunshine
I know somehow it’s gonna be time
And feel so wonderful

Show me what you can become
There’s a dream in everyone
And it’s all real
I’m telling you just how I feel

So wake up the members of my nation, it’s your time to be
There’s no chance unless you take one and the time to see
The brighter side of every situation, some thing are meant to be
So give me your best and leave the rest to me

Leave it all to me
(Leave it all to me)
So make it right
(Make it alright)
And see it through
(You got to)
You know won’t be free until you

Wake up members of my nation, it’s your time to be
Leave it all to me, leave it all to me, just leave it all to me

違反報告

ベストアンサーに選ばれた回答

2009/3/1520:55:26

「Leave It All To Me」 Miranda Cosgrove

あなたにも分かっていると思うけれど
どういうわけか世界が私に合わせて変化しているようで
とっても不思議な感じがする

ただ呼吸をしているだけで
どういうわけか私たちはそこへ到ることが

私はあなた自身にあなたの心を変えさせる
何事もいつでも起こることだし
それは全て現実のこと
私は私が感じていることだけをあなたに言っているのよ

だから私の国家のメンバーたちを目覚めさせましょう
あなたもそのメンバーに加わる時期なのよ
あなたが自ら全ての状況のより良い部分を見て
重要な意味を持つものがあること知るために時間を
取らない限りチャンスは来ないのよ
だから私にあなたの最善の力を貸して私を安心させて欲しい

“一線を画す”手を上げる時が来た

金色の陽光がどういうわけか私のもの(=mine?)になる

あなたが何になることができるのか私に見せて欲しい
誰もが夢を抱いていることは事実
私は私が感じていることだけをあなたに言っているのよ

私をすっかり安心させて欲しい
あなたは上手くやり遂げられるはずだから
あなたが私の国家のメンバーたちを目覚めさせるまで自由は得られない

この質問は投票によってベストアンサーに選ばれました!

みんなで作る知恵袋 悩みや疑問、なんでも気軽にきいちゃおう!

Q&Aをキーワードで検索:

Yahoo! JAPANは、回答に記載された内容の信ぴょう性、正確性を保証しておりません。
お客様自身の責任と判断で、ご利用ください。
本文はここまでです このページの先頭へ

「追加する」ボタンを押してください。

閉じる

※知恵コレクションに追加された質問や知恵ノートは選択されたID/ニックネームのMy知恵袋で確認できます。