ここから本文です

おねがいします 訳してください

pin********さん

2011/4/2922:59:30

おねがいします 訳してください

“I am Robin Hood, ”Robin said. “And you are welcome to join our band. We need a holy man to loin us in our prayers for King Richard’s safe return.”
“I will pray for that,” Friar Tuck said. He held out his hand. #You will find me loyal and trustworthy, Robin.”
“I know.” The two men shook hands. Friar Tuck became a trusted member of Robin Hood’s band of outlaws.

One day Sir Guy of Gisborne visited Marion’s father, Lord Fitzwalter. Sir Guy was one of Prince John’s men. He knew Lord Fitzwalter’s daughter was in love with Robin Hood. He was hoping Maid Mario would lead him to Robin Hood.
Lord Fitzwalter had to welcome him. Then Sir Guy said. “I believe there is a fair in the village. Shall we go?”
“Let’s do that,” Lord Fitzwalter said. “There will be many sports to watch.”
Sir Guy and Lord Fitzwalter rode to the village.There was a large crowd of people. They were watching an archery competition.
All of the competitors were men, except one.
“Who is that girl?” Sir Guy asked Lord Fitzwalter.
“Her name is Clorinda,” Lord Fitzwalter answered.
“She is farmer’s daughter.”
Sir guy did not believe him. He was sure the girl was Marion, Lord Fitzwalter’s daughter.
“She will lead me to Robin Hood,” he thought. “Everyone knows they want to marry.”
Clorinda shot her arrow, and it hit the targest. The crowd cheered. Then a man dressed in green walked up to her.
“I will try to do better than that,” he said.
He shot an arrow. It hit the target close to Clorinda’s arrow.
“Who is that men?” Sir Guy asked Lord Fitzwalter.
“I don’t know,”s Lord Fitzwalter lied. He knew the man was Robin Hood.

お礼:
25枚

違反報告

ベストアンサーに選ばれた回答

uen********さん

2011/4/3009:39:19

リチャード王を歓迎するのに,牧師であるFriar Tuckが来てくれてうれしい。
Frain Tuckがロビンの仲間になった。

Guy of GisborneがLord Fizwalterを訪問すると,Fizwalterの娘がロビンのことを好きだとわかった。
村の祭りに行くと,弓道大会が開かれており,村の娘Glorindaを除いて男だけだった。でも実はFizwalterの娘だった。
おれをロビンのところに連れてきたんだなと思った。
娘よりも弓のうまい男が現れた。
それはロビンだったとさ。

質問した人からのコメント

2011/4/30 14:54:08

感謝 ありがとうございましたっ 助かります

みんなで作る知恵袋 悩みや疑問、なんでも気軽にきいちゃおう!

Q&Aをキーワードで検索:

Yahoo! JAPANは、回答に記載された内容の信ぴょう性、正確性を保証しておりません。
お客様自身の責任と判断で、ご利用ください。
本文はここまでです このページの先頭へ

「追加する」ボタンを押してください。

閉じる

※知恵コレクションに追加された質問は選択されたID/ニックネームのMy知恵袋で確認できます。

不適切な投稿でないことを報告しました。

閉じる