ここから本文です

日本語訳してください

hfg********さん

2008/5/1413:57:19

日本語訳してください

Melodic rock came about in the mid-to-late 1990s. It is seen as a throwback to the pop-metal and pop-rock eras and a counter-reaction against the grunge music, alternative rock, pop punk, bubblegum pop, electronic dance music, hip hop music, contemporary R&B and Latin American music sounds of the mid-to-late 1990s.

Many of these acts are bands, band members, and musicians from (or related to) popular bands of the earlier eras, such as Journey, Toto, Foreigner, Survivor, Styx, Boston, Asia, Heart, Bad Company, Night Ranger, Kansas and Van Halen.

Newer acts in the genre often enlist veteran songwriters such as Jim Peterik, Jack Blades, Tommy Denander, Mark Spiro, Jonathan Cain, Neal Schon, Desmond Child, Kip Winger, Richard Marx, Joe Lynn Turner and Freddy Curci.

Many prominent acts of the genre are signed to the Italian record label Frontiers Records. Rise of Frontiers Records started in 1998 when other important label, British based Now & Then Records became a production company, with their record releases being handled by Frontiers. Their partnership folded in 2003 when Now & Then Records unsuccessfully attempted to re-start as record label.

Other notable record labels important for melodic rock genre are: British based Escape Music, Z Records and Angelmilk Records; Finnish based Lion Music; German based AOR Heaven, Metal Heaven and AFM Records; American based Perris Records, Kivel Records, Chavis Records, Metal Mayhem and Fastlane Records.

Prominent, but now de-funct record labels important for melodic rock genre were: British based Music For Nations, CMC International and Now & Then Records; German based MTM Music; Swedish based Empire Records, Megarock Records, Westcoast Records and Atenzia Records

違反報告

ベストアンサーに選ばれた回答

mar********さん

2008/5/1413:59:17

旋律的な岩は、1990年代中後期に起こりました。それは、ポップ-金属とポップロック時代の遺物と1990年代中後期の粗末なもの音楽、代わりの岩、ポップパンク、バブルガムポップ、電子ダンス音楽、腰ホップ音楽、現代R&Bとラテンアメリカの音楽音に対する対抗リアクションとみなされます。

これらの行為の多くは、初期の時代(例えばJourney、トト、Foreigner、Survivor、三途の川、ボストン、アジア、Heart、Bad社、Nightレンジャー、カンザスとヴァンヘイレン)の(または関するものであるようにされあられる)人気のバンドからのバンド、バンドメンバーと音楽家です。

ジャンルのより新しい行為は、しばしばベテランのソングライター(例えばジムPeterik、ジャックブレイズ、トミーDenander、マークスピロ、ジョナサンケイン、ニールショーン、デズモンドチャイルド、Kipウィンガー、リチャードマークス、ジョーリンターナーとフレディーCurci)を徴募します。

ジャンルの多くの突出した行為は、イタリアのレーベルFrontiers Recordsに署名されます。他の重要なラベル、英国のベースのNowとThen Recordsが、Frontiersによって取り扱われている彼らのレコードリリースで、製作会社になったとき、1998年に始まるFrontiers Recordsの上がってください。NowとThen Recordsがレーベルとしてリスタートに失敗して試みたとき、彼らの協力は2003をおおいました。

旋律的な岩ジャンルにとって重要な他の顕著なレーベルは、以下の通りです:英国のベースのEscape Music、Z RecordsとAngelmilk Records;フィンランド語は、獅子座Musicの基礎を形成しました;ドイツ語は、AOR天、Metal天とAFM Recordsの基礎を形成しました;アメリカ人は、ペリスRecords、Kivel Records、チェイビスRecords、Metal MayhemとFastlane Recordsの基礎を形成しました。

旋律的な岩ジャンルにとって重要な突出したが、現在抹消レーベルは、以下の通りでした:英国のベースのMusic For Nations、CMCインターナショナルとNowとThen Records;ドイツ語は、MTM Musicの基礎を形成しました;スウェーデンのベースの帝国Records、Megarock Records、Westcoast RecordsとAtenzia Records

この回答は投票によってベストアンサーに選ばれました!

ベストアンサー以外の回答

1〜1件/1件中

rin********さん

2008/5/1909:07:43

得意分野なんで訳そうと思ったけど、
あなたって、いつも投票にしてて、
回答者のみなさんにお礼の一つもないから、
やっぱり、やーめたっ。

感謝の気持ちが足らんよ、君・・・

みんなで作る知恵袋 悩みや疑問、なんでも気軽にきいちゃおう!

Q&Aをキーワードで検索:

Yahoo! JAPANは、回答に記載された内容の信ぴょう性、正確性を保証しておりません。
お客様自身の責任と判断で、ご利用ください。
本文はここまでです このページの先頭へ

「追加する」ボタンを押してください。

閉じる

※知恵コレクションに追加された質問は選択されたID/ニックネームのMy知恵袋で確認できます。

不適切な投稿でないことを報告しました。

閉じる