ここから本文です

とぅるとぅんとぅん とぅるとぅんとぅん とぅるとぅんとぅんとぅるとぅん この曲...

we are tha worldさん

2017/3/1422:16:57

とぅるとぅんとぅん とぅるとぅんとぅん とぅるとぅんとぅんとぅるとぅん
この曲名教えてください!!

上がり下がりは
とぅ↓る→とぅん↑とぅん↑とぅ↓る→とぅん↑とぅん↑とぅ→る↑とぅん→とぅ

ん→とぅ↓る↓とぅん→

みたいな感じです
↑上→中↓下 です
よろしくお願いします

閲覧数:
5,369
回答数:
2
お礼:
50枚

違反報告

ベストアンサーに選ばれた回答

bak********さん

2017/3/1422:21:45

このアプリは歌って検索できますよ
私もここで検索しますが結構いいです

それか原曲があるならiPhoneのSiriに「この曲何」と聞かせます

https://appsto.re/jp/9zvmv.i

この回答は投票によってベストアンサーに選ばれました!

ベストアンサー以外の回答

1〜1件/1件中

nar********さん

2017/3/1422:17:54

ダンスマイジェネレーションだと思います