ここから本文です

英語の問題です!かっこに入るのをおしえてください できれば訳もお願いします! ...

rin********さん

2017/5/3122:59:50

英語の問題です!かっこに入るのをおしえてください
できれば訳もお願いします!
(11)He says he has never regretted( )his job
a. to quit b. of quitting c. for quitting
d. qu

itting
(12)Her story made me( )
a、bore b、to bore b、 bored d、boring
(13)( )fine day, I went on a picnic.
a. Being b. Coming c. Having been d. It being e. It was
(14) My car、( ), looks as if it were new. a. painting and polishing b. having painted and polished c. having been painted and polished d. being painting and polishing e. been painted and polished
(15)The next morning I woke( )the fruit trees in bloom underneath my window a、and see b、to see c、seeing d、with seeing
(16)One summer morning she followed him, creeping through a neighbor's garden so asnot to( ).
a、be seen b、have seen see c、see d、seeing

have seen see c,of quitting c,Having been d,It being e,to bore b

お礼:
50枚

違反報告

ベストアンサーに選ばれた回答

can********さん

2017/6/107:03:30

(11)He says he has never regretted( d )his job
a. to quit b. of quitting c. for quitting
d. quitting
彼は、仕事をやめたことにはまったく後悔していないと言う。

(12)Her story made me( a )
a、bore b、to bore b、 bored d、boring
彼の話は私を退屈にさせた。(彼の話は全く退屈だった)
(13)( a )fine day, I went on a picnic.
a. Being b. Coming c. Having been d. It being e. It was
いい天気だったので、私はピクニックに行った。
(14) My car、( b ), looks as if it were new.
a. painting and polishing b. having painted and polished c. having been painted and polished d. being painting and polishing e. been painted and polished
私の車は磨かれたので(or車を磨いたので)、新車のように見える。
(15)The next morning I woke( b )the fruit trees in bloom underneath my window a、and see b、to see c、seeing d、with seeing
翌日、私は起きると、窓の下の果樹が満開であることがわかった。
(16)One summer morning she followed him, creeping through a neighbor's garden so as not to( a ).
a、be seen b、have seen see c、see d、seeing
ある夏の朝、彼女は、彼に従って、隣の庭を見つからないように這って通り過ぎた。

あわせて知りたい

この質問につけられたタグ

みんなで作る知恵袋 悩みや疑問、なんでも気軽にきいちゃおう!

Q&Aをキーワードで検索:

Yahoo! JAPANは、回答に記載された内容の信ぴょう性、正確性を保証しておりません。
お客様自身の責任と判断で、ご利用ください。
本文はここまでです このページの先頭へ

「追加する」ボタンを押してください。

閉じる

※知恵コレクションに追加された質問は選択されたID/ニックネームのMy知恵袋で確認できます。

不適切な投稿でないことを報告しました。

閉じる