ここから本文です

英文の添削をしてもらえないでしょうか?この文は練習のために書いたのでテーマは...

アバター

ID非公開さん

2017/10/2215:42:02

英文の添削をしてもらえないでしょうか?この文は練習のために書いたのでテーマはなく、思ったことを書きました。

もし時間があったらでいいので直したほうがいいところ教えてください!

People whose blood type is B are said that are likely to feel trouble to do simple work such as dairy chores. My blood type is B.

Moreover, it is said that we are forgetfull, busyboday, and have the lack of a harmony. Of course there are things that apply my personality.
But I disagree with the idea. I do not want people to think I have such a personality because of the blood type. I do not want everyone to be influenced by preconception.

Maybe someday the study of personality by means of blood type will become more accurate and people can guess my personality easier. Nevertheless, I prefer communication without depending on such an information.

お礼:
100枚

違反報告

ベストアンサーに選ばれた回答

lov********さん

2017/10/2914:35:13

(例)

People whose blood type is B are said that ※they are not good at doing simple work such as ※daily chores. My blood type is B.
血液型がBの人は、毎日の雑用などの単純な作業をすることが得意ではないと言われています。 私の血液型はBです。

※And it is said that ※they are ※forgetful, ※impatient, and lack of the ※spirit of cooperation. Of course, ※they are applied to my personality well.
そして、彼らは忘れっぽくて、我慢強くなく、そして協調精神に欠けていると言われています。 もちろん、それらは私の性格によく適用されます。

But I disagree with the idea. I do not want to ※be thought by other people ※that I am such a personality because of the blood type. ※I think that everyone do not want to be influenced by preconception.
しかし私はその考えに同意しません。 私は血液型のために私がそのような性格であると他の人たちによって思われたくありません。誰もが先入観によって影響を受けたくはないと私は思います。

Someday the study of our personality by means of blood types will become more accurate and ※it might be possible that people ※could guess other's personality easier. ※However, I think that I want to ※communicate with other people ※without such an information.
いつか、血液型による人間の性格の研究がより正確になり、人々が他の人の性格をより容易に推測できるかも知れません。しかし、私はそのような情報なしで他の人とコミュニケーションしたいと思います。

この回答は投票によってベストアンサーに選ばれました!

ベストアンサー以外の回答

1〜1件/1件中

abc********さん

2017/10/2914:12:15

People with the blood type is B are said to be often feeling trouble to do even a simple work such as a daily chore. And my blood type...B.

Moreover, people say we are forgetfull, busybody, and have some lack of harmony. Of course there are things that I have in my personality. But that does mean I do do totally agree with the saying. I do not want people to think I that way because of the blood type. I do not want everyone to believe by such an unproved hypotheses.

Someday a study of personality in blood type will show the accurate. Then people may guess my personality easier with the blood type. But anyway , I' d prefer communications without relying on such an information.

返信を取り消しますが
よろしいですか?

• 取り消す
  • キャンセル

みんなで作る知恵袋 悩みや疑問、なんでも気軽にきいちゃおう!

Q&Aをキーワードで検索:

Yahoo! JAPANは、回答に記載された内容の信ぴょう性、正確性を保証しておりません。
お客様自身の責任と判断で、ご利用ください。
本文はここまでです このページの先頭へ

「追加する」ボタンを押してください。

閉じる

※知恵コレクションに追加された質問は選択されたID/ニックネームのMy知恵袋で確認できます。

不適切な投稿でないことを報告しました。

閉じる