ここから本文です

英語得意な方お願いします。

アバター

ID非公開さん

2017/11/1915:25:31

英語得意な方お願いします。

先日レポート課題があり、赤字が入ってまた書き直しなのですが、所々わからないところがありました。
とりあえず、書き直ししたものを見てもらって、変なところがないか見ていただきたいです。

『How to save money』

I think it is important to save money while we are student. There are many benefits of saving money. [We can use for travel or use for buy what you want, and it is useful in case of emergency.]
There are two way how to save money. One way is less than use to money. I think that cutting the cost of food is easy to begin.Actually,I try to cutdown on eating out and to cook myself.Furthermore, when I eat a staff meal at my parttime job, I don't need to pay money.[ In addition, we can refrain from using convenience store and instead using drug store or supermarkets for saving money.]
Another is make more money work few more hour. However it is important to manage to study and to work parttime at the same time because the role of a student is to study. Whereas we have a lot of time,we could save money use it well.
In that way, we can try to start from small things, [so we should be saving money.]

全体的に見ていただきたいのですが、特に[]は指摘された部分(直したつもり)なので変なとこあったらアドバイスください。

長文で失礼いたしましたm(_ _)m

補足直しありがとうございます。
三箇所だけではなく、大体の文を削られたのであとは自分で作りました。
Another の段落はすべて自分で最初から考え直したものなので、指摘箇所ありましたら、お願いしますm(_ _)m

お礼:
25枚

違反報告

ベストアンサーに選ばれた回答

ech********さん

2017/11/1916:11:53

最初の文のstudentはstudentsに。(we areという複数形に
なっているので)

[we can use some/it for traveling or buying what you
want, and it is useful in case of emergencies.]

[we should refrain from going to a convenience store,
and instead, we should shop at a drugstore or a
supermarket to save money.]

[so we should be able to save money.]

...3か所だけしか指摘されなかったのは何故...。。。

この回答は投票によってベストアンサーに選ばれました!

みんなで作る知恵袋 悩みや疑問、なんでも気軽にきいちゃおう!

Q&Aをキーワードで検索:

Yahoo! JAPANは、回答に記載された内容の信ぴょう性、正確性を保証しておりません。
お客様自身の責任と判断で、ご利用ください。
本文はここまでです このページの先頭へ

「追加する」ボタンを押してください。

閉じる

※知恵コレクションに追加された質問は選択されたID/ニックネームのMy知恵袋で確認できます。

不適切な投稿でないことを報告しました。

閉じる