ここから本文です

Dear creators,

jo1********さん

2017/12/2400:00:03

Dear creators,

Every year, I'm reminded of how unique and special our YouTube community is and 2017 is no different. This was a year of amazing growth and innovation, but I wanted to take this opportunity to reflect on what has also been a very tough year for our creator community. In the past year, we saw a significant increase in bad actors seeking to exploit our platform, from sharing extremist content and disseminating misinformation, to impersonating creators, to spamming our platform with videos that masquerade as family-friendly content, but are not. These actions harm our community by undermining trust in our platform and hurting the revenue that helps creators like you thrive.
In light of this, we’ve just announced new actions to protect our community from inappropriate content. We want to give creators confidence that their revenue won’t be harmed by bad actors while giving advertisers assurances that their ads are running alongside content that reflects their brand’s values.
To do that, we need an approach that does a better job determining which channels and videos should be eligible for advertising. We’ve heard loud and clear from creators that we have to be more accurate when it comes to reviewing content, so we don’t demonetize videos (apply a “yellow icon”) by mistake. We are planning to apply stricter criteria and conduct more manual curation, while also significantly ramping up our team of ad reviewers to ensure ads are only running where they should. This will help limit inaccurate demonetizations while giving creators more stability around their revenue. We will be talking to creators over the next few weeks to hone this new approach.
As I’ve said many times over the years, creators are the lifeblood of YouTube’s community. It is their originality, authenticity, talent and dedication that attracts a global audience to YouTube. It is their passion and presence that turns casual viewers into devoted fans who are eager to learn, share and come together. And it is their inclusiveness that gives over a billion people who visit YouTube every month a place to belong.
Though it’s been a difficult year, time and again, we’ve seen our creators come together to do incredible things on YouTube. We saw an acceleration in channel subscriptions, bringing the total number of channels to hit the 1 million subscriber milestone to well over 5,000. We saw a Reggaeton song explode in global popularity, becoming the most-watched YouTube video in history. And we saw our creators rally their fans after natural disasters in Mexico City and Houston to raise millions for relief, or engage world leaders from Joko Widodo to Jean-Claude Juncker on important issues.
These stories are at the heart of what makes YouTube’s community so special. It’s a place where creators and fans can come together to reach new heights, break records and turn an online audience into a real-world movement. That’s why we need to do all we can to protect this community, to counter threats from bad actors and to ensure that YouTube remains a place where all creators can thrive.
Susan Wojcicki, CEO of YouTube
訳してください

閲覧数:
66
回答数:
1

違反報告

ベストアンサーに選ばれた回答

met********さん

2017/12/2609:18:35

親愛なるクリエイターへ

毎年、私たちのYouTubeコミュニティがいかにユニークで特別なのかを思い起こさせ、2017も変わりません。これは驚くべき成長と革新の年でしたが、この機会に、クリエイターコミュニティにとって非常に厳しい一年であったことを反映したいと考えました。過去1年間で、過激なコンテンツを共有し、誤った情報を伝えることから、クリエイターを偽装すること、ファミリーフレンドリーなコンテンツに偽装するが、そうではないビデオで私たちのプラットフォームをスパムすることまで、私たちのプラットフォームを悪用しようとする悪行為者が大幅に増加しました。これらの行動は、私たちのプラットフォームへの信頼を傷つけ、あなたのようなクリエイターの成長を助ける収入を傷つけることによって、コミュニティを傷つけます。
これを踏まえて、私たちは不適切なコンテンツからコミュニティを守るための新しい行動を発表しました。ブランドの価値を反映したコンテンツとともに広告が掲載されていることを広告主様に保証しながら、収益が悪い俳優によって損なわれないことをクリエイターに自信を持たせたいと考えています。
そのためには、どのチャネルや動画を宣伝に適したものにするかを判断するためのアプローチが必要です。コンテンツをレビューする際にクリエイターからより正確な表現が必要であることを大声ではっきりと聞いたので、間違って動画をデモンストレーションしない(「黄色のアイコン」を適用する)必要はありません。より厳しい基準を適用し、より手作業によるキュレーションを行い、広告査読者チームを大幅に増強して、広告が必要な場所でのみ実行されるようにします。これにより、不正確なデモネーションを制限し、クリエイターに収益をより安定させることができます。今後数週間、クリエイターと話をして、この新しいアプローチに取り組んでいきます。
長年にわたり何度も言いましたように、クリエイターはYouTubeコミュニティの生命線です。 YouTubeの世界的な視聴者を引き付けるのは、その独創性、信頼性、才能、献身です。カジュアルな視聴者を熱心に勉強し、分かち合い、一緒に来てくれる熱心なファンに変身させるのは、彼らの情熱と存在です。そして、毎月YouTubeに所属する10億人以上の人々に与える包括的な影響です。
それは困難な年、何度も繰り返してきましたが、クリエイターがYouTubeで素晴らしいことをするために集まってきたのを見ました。チャンネル購読の加速が見られ、合計チャンネル数が100万人に達し、5,000を超過しました。 Reggaetonの曲が世界中で人気を博し、歴史上最も注目されているYouTube動画になりました。メキシコシティとヒューストンの自然災害の後、私たちのクリエイターが数百万人の救済措置を取るか、またはJoko WidodoからJean-Claude Junckerまで、重要な問題について世界のリーダーを巻き込むために、ファンを集めました。
これらのストーリーは、YouTubeコミュニティを非常に特殊なものにする中心的要素です。クリエイターとファンが集まり、新しい高さに到達し、記録を破り、オンラインの視聴者を現実の世界に変えることができる場所です。そのため、YouTubeはこのコミュニティを保護し、悪い俳優の脅威に対抗し、YouTubeがすべてのクリエイターが繁栄できる場所であることを確実にするためにできる限りの努力をする必要があります。

スーザン・ウォシッキー、YouTubeのCEO

この回答は投票によってベストアンサーに選ばれました!

みんなで作る知恵袋 悩みや疑問、なんでも気軽にきいちゃおう!

Q&Aをキーワードで検索:

Yahoo! JAPANは、回答に記載された内容の信ぴょう性、正確性を保証しておりません。
お客様自身の責任と判断で、ご利用ください。
本文はここまでです このページの先頭へ

「追加する」ボタンを押してください。

閉じる

※知恵コレクションに追加された質問は選択されたID/ニックネームのMy知恵袋で確認できます。

不適切な投稿でないことを報告しました。

閉じる