ここから本文です

回答受付終了まであとわずか 回答を投稿すると知恵コイン15枚が追加されます

ebayについて教えて下さい。 先日ebayで3点商品を購入しました。buy it nowです。...

アバター

ID非公開さん

2019/8/1209:52:57

ebayについて教えて下さい。
先日ebayで3点商品を購入しました。buy it nowです。
その後3点とも発送メールが来て、ステータスも発送済み トラッキングナンバーもあります。

ところが購入後ebayから下記のメールが2件届きました。
購入した商品3点のうち2点について同じメール文が届きました。
1点については何も来ていません。
購入先のセラーは今も普通に販売しているようです。

Dear eBay Community Member,
The bid that you entered for the item (ここに数字がありました)has been cancelled. You can view the reason provided for the cancellation by selecting the (bid history) link from the individual item page.
Please be cautious if you are contacted about purchasing this item after the bid has been cancelled and as always avoid paying for your eBay item using instant wire transfer services through Western Union or MoneyGram as these payment methods are unsafe when paying someone you do not know.
Regards,
eBay

このメールが来たあとすぐに以下アカウントサスペンドのメールが来ました。

Your eBay account has been suspended
After reviewing your eBay account, we've noted several concerns with your recent activity. As a result, we've taken the following action on your account:
- Your eBay account has been suspended.
- Item listings have been removed. A list of removed items is available further down in this email.
We've taken this precaution to protect our members while we make sure that the activity doesn't cause harm -- however unintentionally -- to the eBay community.
While suspended, you won't be able to use eBay. Registering a new account may hinder any option to appeal your account. If you would like to appeal this action, we need to verify your account information and your eBay activity directly with you.
Any outstanding fees owed for selling activity will post to your account as due. Any amounts that you haven't previously disputed will be charged to the billing method currently on file.

ここから色々と対応してなんとかアカウントは復活しました。
購入した商品はどうなってしまうのでしょうか。
先のメール文はキャンセルしたようなことが書いてあるのですが、すでに発送済みですしこのまま待っていれば良いものか…。
購入金額は既に引き落とされています。

分かる方教えていただけると助かります

お礼:
50枚

違反報告

みんなで作る知恵袋 悩みや疑問、なんでも気軽にきいちゃおう!

Q&Aをキーワードで検索:

Yahoo! JAPANは、回答に記載された内容の信ぴょう性、正確性を保証しておりません。
お客様自身の責任と判断で、ご利用ください。
本文はここまでです このページの先頭へ

「追加する」ボタンを押してください。

閉じる

※知恵コレクションに追加された質問は選択されたID/ニックネームのMy知恵袋で確認できます。

不適切な投稿でないことを報告しました。

閉じる