ここから本文です

○に入る答えを教えてください

アバター

ID非公開さん

2019/11/2203:22:05

○に入る答えを教えてください

お願いします

1, Economists are worried that the rate of inflation may soon begin to ○.
(A) break down (B) set out
(C) turn up (D) wake up
2. The outer layer of the earth, the lithosphere, ○ six or more major plates.
(A) consists of (B) does without
(C) gets over (D) looks after
3. The next course for disaster-site workers is on how to ○ hazardous chemicals.
(A) account for (B) ask for
(C) come across (D) deal with
4. The government set up a committee to ○ the problem of unemployment.
(B) stand by (A) look into
(D) take after (C) stand for
5. To ○ money, insert your card and enter your personal identification number
(B) draw out (A) carry out (C) put out (D) take out 6. The handwriting in this letter is so poor that I can't ○
(A) bring it about (C) pick it up
(B) make it out (D) see it through
7. I had to work hard to ○ up with the other students.
(B) keep (A) do (D) run (C) make
8. You should ○ advantage of various public services.
(A) catch (B) find (D) take (C) make

違反報告

ベストアンサーに選ばれた回答

N777DLさん

2019/11/2206:03:59

(1) turn up
(2) consists of
(3) deal with
(4) look into
(5) take out
(6) make it out
(7) keep
(8) take

みんなで作る知恵袋 悩みや疑問、なんでも気軽にきいちゃおう!

Q&Aをキーワードで検索:

Yahoo! JAPANは、回答に記載された内容の信ぴょう性、正確性を保証しておりません。
お客様自身の責任と判断で、ご利用ください。
本文はここまでです このページの先頭へ

「追加する」ボタンを押してください。

閉じる

※知恵コレクションに追加された質問は選択されたID/ニックネームのMy知恵袋で確認できます。

不適切な投稿でないことを報告しました。

閉じる