ここから本文です

日本語の文から英文にしました。 英文の間違いを指摘してください。 私た...

fum********さん

2020/6/901:00:02

日本語の文から英文にしました。
英文の間違いを指摘してください。

私たちは日常生活の中でアクションを必要とする決断を沢山しなければなりません。

多くの決断は簡単ですが、複雑なものもあります。
複雑さに関係なく、すべての決断をどのように進めていくか思考力を必要とします。

多くの人たちが考える時間をなんらかのデバイスに頼る傾向が増加しています。
例えば、電卓など単一目的なもの。または、スマートフォンなど高機能なものです。
例えば、一人で町のなじみのない場所に行くことができないのは珍しいことではありませんが
スマートフォンのGPS機能を使えば自分でどこにいくのか深く考えることなく目的地に到着することができます。

実際、唯一しなけらばならないことは、道を曲がる前にGPSの指示を待って聞くだけなので、何も考えなくてもいいと言えます。
次にその目的地に行く為に道の名前やなじみのランドマークなどにに注意を払う必要はありません。

機械は私たちの代わりに思考力を引き継いでくれるけれど、私たちは、GPSに頼らずに次に同じ目的地に
行く方法を学ぶことができなくなります。

数学は、機械に依存している為に一般的に重要な思考力が悪化しているのを示す領域です。

電卓は、基本的な学校のレベルでもこの題材を悪化させています。

実際、いくつかの学校では、数学の問題の解き方を教えるのではなく、数学の問題をよりよく解けるように電卓の使い方を教えています。
私たちは数学の方程式を解く為の思考力を学ぶのではなく機械に思考を引き継いでもらうことを学んでいます。

これは、学校の中でおこるだけではありません。

ビジネスや家族の計算にも電卓や電卓プログラムが使われています。

機械を使うことによって高性度を得られるという利益はありますが、方程式の結果を理解しそれをどう使用するかを方程式を解くプロセスが重要です。方程式の計算を理解することは、補助なしで結果をだすことからきています。

We have to make a lot of decisions that require action in our daily lives.
Many decisions are easy, but some are complex.
It requires thinking skills on how to proceed with every decision, regardless of its complexity.

There is an increasing number of people relying on some devices for their thinking time.
For reference, a calculator or something single-eyed. Or something highly functional, such smartphones.
For reference, it's not uncommon not to be able visit unfamiliar parts of town by yourself., but
The GPS function of your smartphone lets you to reach your destination without thinking much about where you're going.

In fact, all you have to do is to wait and listen to the GPS instructions before turning down the road, so you don't have to think about anything.
You don't need to pay attention to street names or familiar landmarks to get to the next destination.

Machines will take over our thinking power instead of us, but we won't be able to learn how to get to the same destination the next time without relying on GPS.

Math is an area that displays that critical thinking skills are generally deteriorating because of our dependence on machines.

The calculator exacerbates this subject even at the basic school level.

In fact, some schools don't teach students how to solve math problems but teach them how to use a calculator to help them solve math problems better.
We're not learning how to think to solve mathematical equations, we're learning to let the machines take over the thinking.

This doesn't just happen in school.

Calculators and calculator programs are also used for business and family calculations.

While there is a benefit to achieving high performance by using the machine, the process of solving the equations is significant to understand the results of the equations and how to use them. Understanding the calculation of equations is from finding results without assistance

違反報告

ベストアンサーに選ばれた回答

アバター

ID非公開さん

2020/6/923:51:58

まず、It requires thinking skills of how to proceed
あと、for their thinking timeのところもう少し詳しくというか言い回し変えてみたらどうでしょう?例えば、so thatで繋げてみたり、toの後にverbを入れたり。あと、例えばを英語にするなら for example, for instanceが妥当かと。something highly functional such as smartphonesの方が響はいいですね。
it is common to visit unfamiliar parts of town for you.の方が綺麗です。butをhoweverに変えましょう。カンマが前後に必要になります(howeverに対して)。The GPS function of the smartphones lets you reach (toはいりません)。
All you have to do are、複数形にした方がいいです。
you don't need to pay attention to any street names or landmarksの方がいいです。
Math is a study, displaying that critical thinking...の方が良いです。その後にbutではなくinstead of teaching them how to use a calculatorと続けた方がいいと思います。thinkの後はaboutの後にing系を置くのが鉄則です。
その後は we are learning how valuable the machine's working mechanism isの方がしっくりくると思います。While there is a benefit of achievingの方が良いかと。
最後の分は少し混乱しているのでここに代わりを書いておきます。参考までに。
Comprehending how mathematical equations work may help you figure out the problems in a comprehensive way. (できれば自分でアレンジして下さい笑)
こんな感じです。

あわせて知りたい

みんなで作る知恵袋 悩みや疑問、なんでも気軽にきいちゃおう!

Q&Aをキーワードで検索:

Yahoo! JAPANは、回答に記載された内容の信ぴょう性、正確性を保証しておりません。
お客様自身の責任と判断で、ご利用ください。
本文はここまでです このページの先頭へ

「追加する」ボタンを押してください。

閉じる

※知恵コレクションに追加された質問は選択されたID/ニックネームのMy知恵袋で確認できます。

不適切な投稿でないことを報告しました。

閉じる