ここから本文です

次の英文を日本語にしてください

a_g********さん

2012/6/901:24:03

次の英文を日本語にしてください

We use from to show where something started Bread fresh from the oven.

We use from to show when something started Revised prices from Aprill 2006.

We use from to show the price Internet from 90p an hour.

Complete these sentences with for or from.

The launderette is open from 7.00am.

Fresh fish comes from the sea.

You can buy the cheapest budget card for £5.

The launderatte is for people without washing machines.

You can go to the supermaket for fresh fruit.

Complete these two expressions from the text.

For further information ,contact 01865 244699.

We do not accept responsibility for any loss or damage.

Look at this notice from another shop in Summertown.

This shop sells thing,but what is different about it?

Complete this sentence.

Oxfam sells thing people donate to the shop.

We are very grateful for your donate goods.

Please help us by leaving when the shop is open.

Leaving donations outside the shop at any other time presents a fire risk,and donations get stolen.

Thank you for your coーoperation.

Oxfam was stated in 1942 and is the UK’s largest aid agency.

Oxfam is short for Oxford Committe for Famine Relief .

Its headquarters used to be in Summertown and its first shop is in the center of Oxford.

The Summertown shop is one of 500 in the UK.

Look at all the notice again. Which of the shop and services would you use if you lived in Summertown?

お礼:
50枚

違反報告

ベストアンサーに選ばれた回答

xox********さん

2012/6/912:58:04

私たちは使用します、から、何かがどこでオーブンを出たばかりのパンを始めたか示すために
私たちは使用します、から、何かがAprill 2006からいつ改正定価を始めたか示すために
私たちは使用します、から、1時間当たり90pからの価格インターネットを示すために
これらの文を完成する、で、のために、あるいはから。
ランドレットは7.00amから開いています。
鮮魚は海から来ます。
最も安い予算カードを買うことができます、のために?5.
launderatteは洗濯機のない人々向けです。
新鮮果物用のsupermaketに行くことができます。
テキストからのこれらの2つの表現を終えてください。
さらに詳しい情報については、01865 244699と連絡をとってください。
私たちは、任意のロスあるいは損害に対する責任を取りません。
Summertownの中の別の店からのこの通知を見てください。
この店はものだがそれに関して異なるものを売ります?
この文を完成してください。
オックスファム売りもの人々は店に寄付します。
私たちはあなたのdonate品物に非常に感謝します。
店が開いている場合に去ることにより私たちを支援してください。
他の時間でも店の外側の寄付金を残すことは火災の危険を示します。また、寄付金が盗まれます。
coーoperationをありがとう。
オックスファムは1942年に述べられ、英国の最大の支援組織です。
オックスファムはききん救済用のオクスフォードCommitteの短縮形です。
その本部はかつてはSummertownにありました。また、その最初の店はオクスフォードの中心にあります。
Summertown店は英国に500のうちの1つです。
再びすべての通知を見てください。
もしSummertownで暮らしていれば、店とサービスのどれを使用するでしょうか。

デいいと思います☆

みんなで作る知恵袋 悩みや疑問、なんでも気軽にきいちゃおう!

Q&Aをキーワードで検索:

Yahoo! JAPANは、回答に記載された内容の信ぴょう性、正確性を保証しておりません。
お客様自身の責任と判断で、ご利用ください。
本文はここまでです このページの先頭へ

「追加する」ボタンを押してください。

閉じる

※知恵コレクションに追加された質問は選択されたID/ニックネームのMy知恵袋で確認できます。

不適切な投稿でないことを報告しました。

閉じる