英訳をお願いします。 私はスポーツが好きで、小学生の時は野球、中学は野球をクラブチームでやりながら陸上部で、つい半年前まではテニス部でした。 サッカーも大好きです。 趣味は映画鑑

英訳をお願いします。 私はスポーツが好きで、小学生の時は野球、中学は野球をクラブチームでやりながら陸上部で、つい半年前まではテニス部でした。 サッカーも大好きです。 趣味は映画鑑 賞とかテレビゲームですが、やっぱ体を動かすのが一番です。 周りからは暗い奴に見られがちですが、人見知りなだけです。 中身はこんな奴ですので。 卒業まであと半年ですが、どうぞよろしく。 英訳お願いします。

英語160閲覧xmlns="http://www.w3.org/2000/svg">500

ベストアンサー

0

I was in an athletic club while liking my sport and the junior high school did baseball in the club team while doing by the baseball at the time of the schoolchild and I played tennis club being in front of the half year. The soccer, too, is favorite. My hobbys are a movie and a video game but it is the 1st that still moves form. To be seen by the dark fellow from the neighborhood tends but I am only shy . Because the contents are such a fellow It is a half year later to the graduation but it is please thank you.

その他の回答(1件)

0

While I did on baseball when he liked a sport and it was a schoolchild, and the junior high school did baseball by the club team, I was a land part, and it was a tennis part till before half a year just. Soccer is also favorite. A hobby is 映画鑑. Although it is a prize and a video game, it is best to move a やっぱ object. Although a dark fellow tends to see from the surroundings, I am only shy. Since contents are such fellows. To graduation, although it is after half a year, it is [ pleasing ] very well.