ここから本文です

今日、失恋しました!

beflowexe482さん

2017/8/1303:38:55

今日、失恋しました!

Since you left me I'm so alone. please come on back to me.
I'm feeling blue and lonely. You'd say I'm putting you on. But it's no joke, it's doing me harm. I'm going insane, can't sleep ! I wonder should I call you I know what you would do. In the end you will know, oh.

The way things are going they're going to crusify me. I may appear to be imperfect My love is something you can't reject. Listen to me !
Say you don't need no diamond rings Tell me that you want the kind of things that
money just can't buy ! ! I told you so all I want is you !

I'm the kind of guy who never used to cry. Can't she see she'll always be the only one, only one. Everybody seem to think I'm lazy. I don't mind, I think they're crazy.
Please don't be long, please don't you be very long..... Living is easy with eyes closed.
Misunderstanding all you see. It doesn't matter much yo me.

Come on let's make it easy, So come on come on ! You will find the bigger piggies stirring up the dirt. Always have clean shirts to play around in. In their eyes there's something lacking. What they need's a damm good whacking !

I don't know why you should want to hide. But I can't get through my hands are tied.
Was I to blame for being unfair ? Oh, I can't sleep at night ! ! !
A lifetime is so short. A new one can't be bought. But what you've got means such a lot to me. Before I'm a dead old man, Love me while you can ! Make love all day long ! !

I send you my invitations. Who finds the when you pay the rent ? Wednesday morning papers didn't come. Without going out of your door, you can know all thing on earth.
Without looking out of your window, you can know the ways of heaven.

Hide your head in the sand, little girl ! Catch you with another man, that's the end little girl ! ! Let this be a sermon. I mean everything I've said ! Baby, I'm determined
And I'd rather see you dead ! !

The sun is up, the sky is blue. It's beautiful and so are you. The wind is low, the birds will sing. The clouds will be a daisy chain. So let me see you smile again. Won't you let me see you smile.......

The life goes on. How the life goes on. In a couple of years we have built a home sweet home. With a couple of kids running in the yard. I’m changing faster than the weather. If you and me should get together . Who knows, you may comfort me.

I’m so glad you came here. It won't be the same now. I know my love is yours.
To miss that love is something I'd hate !
I'll make an early start. I'm making sure that I'm not late.

Baby, I'm in LOVE with you FOREVER ! ! ! ! !

THANK YOU GIRLS !!!

(007)

お礼:
500枚

違反報告

ベストアンサーに選ばれた回答

o_matahitoriさん

2017/8/1304:10:16

日本語でおねがいします。

• 質問者

beflowexe482さん

2017/08/1613:28:04

きみが、さってから、ひとりだよ! どうか、もどってきて~ じょうだんでなく、よるねむれない。オイコラ! オレをアマク見るな!!お時間あるなら、TVくらい見ろ! 今このしゅんかんも国際状況大変だぞ~~~~SEXして子供ができたら庭で遊んでやりたいネ!空は美しい君みたい。笑っている連中はブタだ!スタートしたから誰かに取られないため頑張る! 僕の愛は永遠!!!!!

全世界の女性の皆様 ありがとう!

(だぶりゅうお~せぶん)

• その他の返信(4件)を表示

返信を取り消しますが
よろしいですか?

• 取り消す
  • キャンセル

質問した人からのコメント

2017/8/17 10:10:34

「とても素晴らしいお人柄だ」と、世界最高峰の評価ありがとうございました!

その他の皆様も、ありがとうございました!!

ベストアンサー以外の回答

1〜1件/1件中

2017/8/1321:10:58

あ〜そうですよね気持ちわかります。

返信を取り消しますが
よろしいですか?

• 取り消す
  • キャンセル

みんなで作る知恵袋 悩みや疑問、なんでも気軽にきいちゃおう!

Q&Aをキーワードで検索:

Yahoo! JAPANは、回答に記載された内容の信ぴょう性、正確性を保証しておりません。
お客様自身の責任と判断で、ご利用ください。
本文はここまでです このページの先頭へ

「追加する」ボタンを押してください。

閉じる

※知恵コレクションに追加された質問や知恵ノートは選択されたID/ニックネームのMy知恵袋で確認できます。