ここから本文です

映画「IT」の最初のシーン ペニーワイズとジョージの会話の英文を 知りたいです...

shu********さん

2017/11/1118:39:50

映画「IT」の最初のシーン
ペニーワイズとジョージの会話の英文を
知りたいです。
僕では聞き取れませんでした。
全部じゃなくても構いません。
わかる部分だけでいいので、
教えてくれる

方、
お願いします!
(そのシーンはFandango公式Twitterに載っていますので、答えてもいいという方はご確認お願いします)

お礼:
100枚

違反報告

ベストアンサーに選ばれた回答

プロフィール画像

カテゴリマスター

tam********さん

2017/11/1119:34:13

Pennywise: Hi Georgie.

Pennywise: What a nice boat. Do you want it back?

Georgie: Um... Yes, please.

Pennywise: You look like a nice boy, I bet you have a lot of friends.

Georgie: Three... but my brother is my best's best.

Pennywise: Where is he?

Georgie: In bed. Sick.

Pennywise: I bet I can cheer him up! I'll give him a balloon. Do you want a balloon too, Georgie?

Georgie: I'm not supposed to take stuff from strangers.

Pennywise: Oh! Well, I'm Pennywise, the dancing clown. Pennywise? Yes? Meet Georgie. Georgie meet Pennywise.

Pennywise: Now we aren't strangers. Are we?

Georgie: What are you doing in the sewer?

Pennywise: A storm blew me away. Blew the whole circus away.

Pennywise: Can you smell the circus, Georgie? There's peanuts... cotton candy... hot dogs... and...

Georgie: Popcorn?

Pennywise: Popcorn! Is that your favorite?

Georgie: Uh-huh.

Pennywise: Mine too.

Pennywise: Because they pop. Pop, pop. Pop, pop. Pop, pop, pop.

Georgie: Um... I should get going, now.

Pennywise: Oh! Without your boat? You don't wanna lose it Georgie. Bill's gonna kill you. Here. Take it.

Pennywise: Take it, Georgie.

質問した人からのコメント

2017/11/11 20:15:07

本当にありがとうございます!
意味がやっとわかりました、
助かりました!

あわせて知りたい

みんなで作る知恵袋 悩みや疑問、なんでも気軽にきいちゃおう!

Q&Aをキーワードで検索:

Yahoo!知恵袋カテゴリ

一覧を見る

Yahoo! JAPANは、回答に記載された内容の信ぴょう性、正確性を保証しておりません。
お客様自身の責任と判断で、ご利用ください。
本文はここまでです このページの先頭へ

「追加する」ボタンを押してください。

閉じる

※知恵コレクションに追加された質問は選択されたID/ニックネームのMy知恵袋で確認できます。

不適切な投稿でないことを報告しました。

閉じる