ここから本文です

英語の添削をお願いいたします。

chi********さん

2018/3/3116:25:52

英語の添削をお願いいたします。

良かったことは、
昨日ジムに無料体験に行ったことです。
About my good ,I went to experience free trail lesson yesterday.

そこでホットヨガをやりました。
Then I played hot yoga.

とても、スッキリした気持ちになりました。
I felt refreshed after it.

昨日会った新しいことはジムに入会したことです。
About my new , I signed up for a gym yesterday.

私の得意料理(自慢料理)はキッシュです。
I’m good at cooking of quiche.

家族からも好評です。
It is also popular from family.

私がしているエコは、
いつも買い物にエコバッグを持っていきます。
About ecology,I take a eco bag going shopping.

私はフロリダのディズニーに行きたいので、
英語を向上させたいです。
I would like to improve my English because
I want to go Disney World in Florida someday.

違反報告

ベストアンサーに選ばれた回答

eiy********さん

2018/3/3116:43:35

良かったことは、昨日ジムに無料体験に行ったことです。

A good thing is that I went and had a free trial lesson at a gym yesterday.

そこでホットヨガをやりました。

There, I tried hot yoga.

とても、スッキリした気持ちになりました。

I felt very refreshed after it.

昨日会った新しいことはジムに入会したことです。

A new thing is that I became a gym member yesterday.

私の得意料理(自慢料理)はキッシュです。

I’m good at making quiche.

家族からも好評です。

It is also popular with my family. (= My family likes the quiche I make.)

私がしているエコは、いつも買い物にエコバッグを持っていきます。

To help the environment, I always take a recyclable bag when I go shopping.

私はフロリダのディズニーに行きたいので、英語を向上させたいです。

I would like to improve my English because I want to go Disney World in Florida someday.

ご参考まで

質問した人からのコメント

2018/3/31 18:53:55

とても助かりました!
ありがとうございます

みんなで作る知恵袋 悩みや疑問、なんでも気軽にきいちゃおう!

Q&Aをキーワードで検索:

Yahoo! JAPANは、回答に記載された内容の信ぴょう性、正確性を保証しておりません。
お客様自身の責任と判断で、ご利用ください。
本文はここまでです このページの先頭へ

「追加する」ボタンを押してください。

閉じる

※知恵コレクションに追加された質問は選択されたID/ニックネームのMy知恵袋で確認できます。

不適切な投稿でないことを報告しました。

閉じる