高一です。 ALTの先生の前で英語で自己紹介をすることになりました。

英語 | 高校55閲覧

ベストアンサー

0

ThanksImg質問者からのお礼コメント

ありがとうございました。

その他の回答(2件)

0

間違いは少しありますが、高1でこれは凄く良くできている方ですよ。 2年後には英語ペラペラ間違いなしですね。 英語得意になりたいならオンライン英会話を始めてくださいね、これしないと喋れるようにならないですから。

0

I taught English to junior high school students at an individual tutoring school. I go to ○○junior high school. I was in the basketball club at that school. But I have joined the home economics club at the high school. That's because I want to make sweets. I’m going to make a lot of sweets with my friends. My favorite subject is P.E. because I like exercise. I work out three times a week. Also, I I like listening to music while working out. My favorite artist is Aimyon, YOASOBI, and so on. Their songs make me fun. Please try listening to their songs if you like. On the other hand, I'm not very fond of math. I often make calculation mistakes. So I want to study it more and I want to become good at math. That's all. Thank you for listening.