ここから本文です

訳お願いします><

tfo********さん

2012/1/2616:15:27

訳お願いします><

If I hadn't failed the entrance examination,

I could have entered the university.

If I had got a good night's sleep

the night before the examination,

I would have got a better result.

If I had stayed home and studied

the night before,

I would have remembered more information.

If I hadn't gone out with my friend,

I could have stayed at home and studied.

If it hadn't been my best friend's birthday,

I wouldn't have gone out with him.

If my friend had been born on a different day,

I would out not have to take the examination again next year.

違反報告

ベストアンサーに選ばれた回答

bry********さん

2012/1/2617:55:19

もし私がその入試に落ちなかったらその大学に入れたのに。
もし私が入試前の夜、安眠出来ていたらもっと良い結果を出せたのに。
もっと情報を記憶したのに。
もし私が友達と出かけなかったら家で勉強出来たのに。
私の親友の誕生日が無ければ彼と出かけなかったのに。
もし友達が違う日に生まれていたらまた来年試験を受ける必要はないのに。

質問した人からのコメント

2012/1/26 23:23:52

ありがとうございました(^o^)/

「have a good night 訳」の検索結果

検索結果をもっと見る

この質問につけられたタグ

みんなで作る知恵袋 悩みや疑問、なんでも気軽にきいちゃおう!

別のキーワードで検索:

Yahoo! JAPANは、回答に記載された内容の信ぴょう性、正確性を保証しておりません。
お客様自身の責任と判断で、ご利用ください。
本文はここまでです このページの先頭へ

「追加する」ボタンを押してください。

閉じる

※知恵コレクションに追加された質問は選択されたID/ニックネームのMy知恵袋で確認できます。

不適切な投稿でないことを報告しました。

閉じる