ここから本文です

和英をお願いします。

exi********さん

2012/10/2412:31:35

和英をお願いします。

My clients confidences are sacred And anyway Mrs St John you
have tolb me so much already that I could probably finish the

story for myself That`s true All right But I hate saying it – it
sounds so awful I went to Bond Street There`s another shop
there – Viro`s They – copy jewellery Suddenly I lost my head I took the
ring in and said I wanted an exact copy I said I was going
abroad and didn`t want to take real jewellery with me They
seemed to think it quite natural Well I got the paste replica – it
was so good you couldn`t have told it from the original - and I
sent it off by registered post to Lady Dortheimer I had a box
with the jeweler`s name on it so that was all right and I
made a professional – looking parcel And then I – I – pawned the real one
She hid her face in her hands How could I ? How could I? I
was just a low mean common thief Mr Parker Pyne coughed I do
not think you have quite finished he said No I haven`t This you
understand was about six weeks ago I paid off all my debts and
got square again but of course I was miserable all the time And
then an old cousin of mine died and I came into some
money The first thing I did was to redeem the wretched ring Well that`s all right here it is But something terribly difficut has
hap – pened
Yes?
We`ve had a quarrel with the Dortheimers It`s over some shares
that Sir Reuben persuaded Gerald to buy

お礼:
50枚

違反報告

ベストアンサーに選ばれた回答

yuk********さん

2012/10/2623:52:46

私のクライアント秘密は、いずれにしろ神聖なAndですセントジョン夫人あなた
私が多分終わることができただろうために、とても非常にすでに私をtolbに持つ
私自身のためのThat`s本当のAll権利しかし私がそれを言うのが嫌いであるという物語 – それ
私がまた別のThere`sが買うボンド街に行ったようにひどく聞こえます
そこで – Viro`sが、彼らです – コピー宝石Suddenly Iは、私がとった私の頭を失いました
電話して、私が行っていると言った正確なコピーが欲しいと言いました
海外、そして、私と一緒の本物の宝石にTheyを持っていくためにdidn`t不足
それがWell Iがペースト複製を得たのは全く当然であると考えるようでした – それ
あなたcouldn`tがそれとオリジナルを見分けたようによかったです-そして、私
Dortheimer夫人に、私が箱を持っていることを書留郵便で離れているようにしました
そうそれの上のjeweler`s名で、それは問題なくて、私でした
プロになられます – 見ている包みAnd、それから私 – 私 – 本当のものを質に入れました
彼女は、Howがそうすることができた手で、顔を隠しました私? 私は、どのようにそうすることができましたか? 私
ちょうどパーカー・パイン氏が咳をして言った低い意地悪い普通の泥棒が、私であった
あなたが彼がNo I haven`t Thisを言ったことを全く終えたことを思うあなた
理解する私でおよそ6週前あった私のすべての負債を費やす、そして、
再び得られた正方形、しかし、もちろん私は、常に惨めでしたAnd
それから、私の年をとったいとこは死にました、そして、私はいくつかに入りました
最初のものIがしたお金は、ちょうどここのそれがそうであるすべてしかし本当にdifficutな何かが持つ哀れなリングWell that`sを取り戻すことでした
偶然 – penedされます
はい?
We`veは、数株以上Dortheimers It`sとの不和をしました
そのルベン卿は、買うジェラルドを説得しました

みんなで作る知恵袋 悩みや疑問、なんでも気軽にきいちゃおう!

Q&Aをキーワードで検索:

Yahoo! JAPANは、回答に記載された内容の信ぴょう性、正確性を保証しておりません。
お客様自身の責任と判断で、ご利用ください。
本文はここまでです このページの先頭へ

「追加する」ボタンを押してください。

閉じる

※知恵コレクションに追加された質問は選択されたID/ニックネームのMy知恵袋で確認できます。

不適切な投稿でないことを報告しました。

閉じる