ここから本文です

至急解答お願いします! 1My father is,at (),in New York. [present/now/time/o...

kan********さん

2013/7/318:42:12

至急解答お願いします!
1My father is,at (),in New York.
[present/now/time/one time]
2Kaori is a student ()Kibi International University.[of/in/on/at/for]
3I'm leaving here

()about a week.
[on/by/till/in]
4Not () yesterday did he change his mind.[by/until/yet/before]
5I took charge of the office ()their absence.
[at/for/during/while]
6We are paid().[for an hour/for the hour/by an hour/by the hour]
7My brother is older than I am ()three years.
[by/of/in/for]
8The open-air concert was postponed ()the
approaching typhoon.[allowing for/owing to/by the fact of/for the reason of]
9Law exists ()individual freedom.
[in case of/on account of/for the sake of/in spite of]
10Some were adventuring miners,risking fortunes to drill deep ()mysterious new minerals.[in fear of/in search of/in raptures over/in agreement with]
11They were learning that sometimes they could do something about a problem ()just crying.[rather/instead of/in spite of/despite]
12()taking the regular tests,all of you will have to hand in a long essay after summer vacation.[Above all/As well/Behind/In addition to]
13The truth is that exercises burns fat from all over the body and not from one specific area,()the type of exercise.
[according to/because of/in spite of/regardless of]

訳も買いて頂けるとうれしいです(*´∇`*)

お礼:
100枚

違反報告

ベストアンサーに選ばれた回答

wim********さん

編集あり2013/7/411:21:08

1My father is,at (present), in New York.
私の父は、現在ニューヨークにいます。

2Kaori is a student (at) Kibi International University.
かおりは、キビ国際大学の学生です。

3I'm leaving here (in) about a week.
私は、一週間以内ぐらいでここを去ります。

4Not (until) yesterday did he change his mind.
彼は、昨日になってようやく気が変わった。(昨日になるまで、考えを変えなかった)

5I took charge of the office (during) their absence.
彼らがいない間、私はオフィスの管理を引き受けた。

6We are paid (by the hour).
我々は、時間給で支払いを受ける。

7My brother is older than I am (by) three years.
兄は私より3才年上だ。

8The open-air concert was postponed (owing to) the approaching typhoon.
接近する台風のせいで、野外コンサートは延期になった。 (due to the approaching typhoon と言う表現の方が一般的)

9Law exists (for the sake of) individual freedom.
法は、個人の自由のためにある。

10Some were adventuring miners,risking fortunes to drill deep (in search of) mysterious new minerals.
何人かは冒険的な鉱山労働者で、財産を賭け、未知の新しい鉱物を求めて深く掘り進む。

11They were learning that sometimes they could do something about a problem (instead of) just crying.
彼らはただ嘆く代わりに、時には問題に対して何かできることがあるということを学んでいた。

12(In addition to) taking the regular tests,all of you will have to hand in a long essay after summer vacation.
通常のテストに加えて、君たち全員は、夏休み明けに長いエッセーを提出しなければならない。

13The truth is that exercises burns fat from all over the body and not from one specific area, (regardless of) the type of exercise.
事実、運動の種類によらず、運動は体の特定の部分の脂肪ではなく、体の全体の脂肪を燃焼させる。

質問した人からのコメント

2013/7/5 01:15:38

笑う ありがとうございました(^^)
助かりましたー!

みんなで作る知恵袋 悩みや疑問、なんでも気軽にきいちゃおう!

Q&Aをキーワードで検索:

Yahoo! JAPANは、回答に記載された内容の信ぴょう性、正確性を保証しておりません。
お客様自身の責任と判断で、ご利用ください。
本文はここまでです このページの先頭へ

「追加する」ボタンを押してください。

閉じる

※知恵コレクションに追加された質問は選択されたID/ニックネームのMy知恵袋で確認できます。

不適切な投稿でないことを報告しました。

閉じる