ここから本文です

↓の英文を日本語に訳してください。

hir********さん

2017/5/2516:59:52

↓の英文を日本語に訳してください。

1.Everyone carries a room about inside them. This fact can be proved by means of the sense of hearing. If someone walks fast and one pricks up one's ears and listens, say at night, when everything round about is quiet, one hears, for instance the rattling of a mirror not quite firmly fastened to the wall.

2.How enduring, how we need durability. The sky before sunrise is soaked with light. Rosy colour(colorの間違い?) tints buildings, bridges, and the Seine. I was here when she with whom I walk wasn't born yet, and the cities on a distant plan stood intact, before they rose in the air with the dust of sepulchral brick, and the people who lived there didn't know. Only this moment , at dawn, is real to me. The bygone lives are like my own past life, uncertain. I can't a spell on the city, asking it to last.

3.November the 6th. Like a path in a autumn, scarcely has it been swept clear when it's once more covered with dry leaves.

4.February the 10th, Sunday. Noise. Peace.

5.When Thomas brought the news that the house I was born in no longer exists - neither the name, nor the park sloping to the river, nothing - I had a dream of return. Multicoloured(こちらもMulticoloredの間違い?). Joyous. I was able to fly. And the trees were even higher than in childhood, because they had been growing during all the years since they had been cut down.

お礼:
500枚

違反報告

ベストアンサーに選ばれた回答

loc********さん

2017/5/2810:40:02

1.彼らの中には誰もが部屋を持っています。この事実は、聴覚の感覚によって証明することができます。誰かが速く歩いて、耳を尖らせて、夜のように、すべてのものが静かなときに聞くと、壁にはしっかり固定されていないミラーの動きが聞こえます。

2.耐久性、耐久性の必要性日の出前の空は光に浸かっています。ロジー色は、建物、橋、セーヌ川を彩ります。私がここにいたのは、まだ歩いていないが、遠く離れた計画の都市は、墓石の塵を使って空中に浮かぶ前にそのまま残っていて、そこに住んでいた人々は知らなかった。夜明けのこの瞬間だけが私にとって本当のことです。過ぎ去った人生は私自身の過去の人生のようなものです。私は都市の呪文をつかむことはできません。

3.11月6日。秋の道のように、もう一度乾燥した葉で覆われていると、それははっきりと掃除されています。

4月2日、10日、日曜日。ノイズ。平和。

トーマスが私が生まれた家がもはや存在しないというニュースをもたらしたとき、名前も公園も川に傾いていない、何もない - 私は帰りの夢があった。多色(こちらも多色の間違い?)。楽しい。私は飛ぶことができました。そして木は幼少時よりもさらに高かった。なぜなら、木は伐採されてから何年も成長していたからだ。

だと思います。

みんなで作る知恵袋 悩みや疑問、なんでも気軽にきいちゃおう!

Q&Aをキーワードで検索:

Yahoo! JAPANは、回答に記載された内容の信ぴょう性、正確性を保証しておりません。
お客様自身の責任と判断で、ご利用ください。
本文はここまでです このページの先頭へ

「追加する」ボタンを押してください。

閉じる

※知恵コレクションに追加された質問は選択されたID/ニックネームのMy知恵袋で確認できます。

不適切な投稿でないことを報告しました。

閉じる