ここから本文です

100コインです Fall Out Boyの「Headfirst Slide into Cooperstown on a Bad Bet」...

ran********さん

2017/8/2203:00:08

100コインです
Fall Out Boyの「Headfirst Slide into Cooperstown on a Bad Bet」という歌の和訳を教えてください
後、この歌はピートがパトリックに「2度と自殺を図らない」と誓って作った歌とは

本当ですか?

Mr. Sandman showing his beam
When he walks into the room
The walls lean in to listen
Surf out brain waves
Click back and forth like old headlights
Sniffing model glue again
Head like a steel trap
Wish I didn't, I didn't, I didn't, I didn't,
I didn't, I didn't, I didn't, I don't
Just want to be a footnote in someone else's happiness.
Does your husband know the way that
The sunshine gleams from your wedding band?
Does he know the way to worship I know
Of the crickets that would convince me to call it a night?
I will never end up like him
Behind my back, I already am.
Keep a calendar, this way
You will always know.
The last time you came through,
Oh darling, I know what you're going through.
The last time you came through,
Oh darling, oh darling, oh darling
Tempest in a teacup,
Get unique.
Peroxide Princess shine like shark teeth
It's a sign, (it's a sign)
It's a sign, (it's a sign)
It's a sign, what if you peaked early.
Does your husband know the way that
The sunshine gleams from your wedding band?
Does he know the way, does he know the way
Of the crickets that would convince me to call it a night?
Does he, does he know the way to worship our love?
Does your husband know the way
That the sunshine gleams from your wedding band?
But, I will never end up like him.
Behind my back, I already am.
Keep a calendar, this way you will always know.
The last time you came through
Oh darling, I know what you're going through.
Oh darling, oh darling, oh darling
Does your husband know?
Does he know?
But, I will never end up like him.
Behind my back I already am.
Keep a calendar, this way you will always know.
Oh, the last time you came through,
Oh, the last time you came through,
Oh darling, I know what you're going through

お礼:
100枚

違反報告

ベストアンサーに選ばれた回答

tom********さん

2017/8/2204:33:27

ミスターサンドマンは、彼が壁に耳を傾けるに傾く部屋に入って歩くとき、彼のビームを示す
サーフ前後に、古いヘッドライトのようにクリックして空白の波から、再度をボトルスニッフィング
鋼トラップのようなヘッドは、私はしなかったしたい私がいない、私がいない、私はしませんでした、私はいない、私がいない、いない、私はしないでください
誰か他の人の幸福の脚注になりたい
ご主人は方法を知っていますかがあなたの結婚式のバンドから太陽光る?
彼は方法を知っていますか、彼は私が夜を呼び出すように説得するコオロギの方法を知っていますか?
私は彼のようになってしまうことはありません
背中の後ろに、私はすでに午前
は、いつでも知っているこの方法でカレンダーをしてください
あなたがでてきた最後の時間
オハイオ州の最愛の人、私はあなたが通過しているか知っている
オハイオ州の最愛の人、オハイオ州のダーリン、オハイオ州のダーリン
内輪もめ
独自の取得
サメの歯のような過酸化水素プリンセスの輝き
それは(それが兆候だ)、兆候だ
それは(それが兆候だ)、兆候だ
それはあなたが早期ピーク場合記号です
、彼か、彼が崇拝する私達の愛への道を知っていますか?
ご主人は方法を知っていますかがあなたの結婚式のバンドから太陽光る?
まあ、私は彼のようになってしまうことはありません
背中の後ろに、私はすでに午前
前回は、を介して来た
オハイオ州の最愛の人、オハイオ州のダーリン、オハイオ州のダーリン
ご主人は知っていますか?ご主人は知っていますか?ご主人は知っていますか?オハイオ州オハイオ州オハイオ州、ちょっと待って、オハイオ州
彼は知っていますか?彼は知っているのですか、知っていますか?おっと、ああああああああ、オハイオ州のオハイオ州、オハイオ州
私は彼のようになってしまうことはありません
背中の後ろ私はすでに午前
ああ、前回は、を介して来た
ああ、ダーリン私はあなたを通過しているか知っている

この回答は投票によってベストアンサーに選ばれました!

あわせて知りたい

みんなで作る知恵袋 悩みや疑問、なんでも気軽にきいちゃおう!

Q&Aをキーワードで検索:

Yahoo! JAPANは、回答に記載された内容の信ぴょう性、正確性を保証しておりません。
お客様自身の責任と判断で、ご利用ください。
本文はここまでです このページの先頭へ

「追加する」ボタンを押してください。

閉じる

※知恵コレクションに追加された質問は選択されたID/ニックネームのMy知恵袋で確認できます。

不適切な投稿でないことを報告しました。

閉じる