ここから本文です

英語の翻訳おねがいします。

まろーん3さん

2018/8/500:15:26

英語の翻訳おねがいします。

Hello!

Thank you for contacting *** Support.

Let me please clarify that this order is marked as NEW. This means, that our system hasn’t received any payment. Sadly, it isn’t possible to just cancel such order from the system, but as soon as there was no money taken from you for it - you can just leave it be and we'll treat it as cancelled in the future. No worries about it! But if you are charged for this order, please send me the screenshot presenting the payment confirmation and I will be able to verify your case properly.

I hope this clarifies the matter. If you've got another questions, please contact me back. I'll be happy to help!

Olivia

お礼:
500枚

違反報告

ベストアンサーに選ばれた回答

jpx********さん

2018/8/500:40:02

Thank you for contacting *** Support.
ご連絡をありがとうございます。

Let me please clarify that this order is marked as NEW.
This means, that our system hasn’t received any payment.
今回の注文が”新規”として示されていることを
どうか私にはっきりさせてください。
※今回の注文はまったくの新規なのですよね。

Sadly, it isn’t possible to just cancel such order
from the system, but as soon as there was
no money taken from you for it - you can just leave it
be and we'll treat it as cancelled in the future.
残念ですが、こうした新規の発注をキャンセルするのは
システム上、不可能です。しかしながら、支払いがなさ
れていなくて、瞬時にキャンセルをしていたならば、
あなたは<支払い請求がなければ>キャンセルしたこと
として、そのままにしておけますし、当社でも今後は
キャンセル扱いにします。

No worries about it! But if you are charged for this order,
please send me the screenshot presenting the payment
confirmation and I will be able to verify your case properly.
それならば、ご心配は無用です、しかし、もしもあなたに
支払いが発生しているのでしたら、どうか確認用にその支払い
を証明する書類の画像を私に送付してくだされば、私はこんかい
のキャンセルを有効として処理ができます。

I hope this clarifies the matter. If you've got another
questions, please contact me back. I'll be happy to help!

Olivia
上記の返答であなたの質問がクリアになることを望みます。
もしも他に質問があれば、返信にて連絡してください。
喜んでお役にたちます。

オリビア

質問した人からのコメント

2018/8/5 15:34:54

ありがとうございます。

この質問につけられたタグ

みんなで作る知恵袋 悩みや疑問、なんでも気軽にきいちゃおう!

Q&Aをキーワードで検索:

Yahoo! JAPANは、回答に記載された内容の信ぴょう性、正確性を保証しておりません。
お客様自身の責任と判断で、ご利用ください。
本文はここまでです このページの先頭へ

「追加する」ボタンを押してください。

閉じる

※知恵コレクションに追加された質問は選択されたID/ニックネームのMy知恵袋で確認できます。

不適切な投稿でないことを報告しました。

閉じる