下記の文を英語に翻訳お願いします 文の内容を同じニュアンスであれば変えて頂いていいので 難しい表現ではなく、かんたんな文章にしていただけると助かります

英語31閲覧xmlns="http://www.w3.org/2000/svg">250

ベストアンサー

0

ThanksImg質問者からのお礼コメント

助かりました ありがとうございました!

その他の回答(1件)

0

グーグル翻訳ではこうなりました。 The other day I made curry together at my daughter's request. I asked you to peel the carrots with a peeler. It takes about three times as long as I peel He peeled it off hard I also cut the potatoes together The onion says, "She won't do it because she'll tear." I just cut it Put the ingredients in a pan and fry together "The meat has changed from pink to brown! 』\ I completed it while having fun To dad and her brother "Mai-chan made it ~" I was happy to report "It's tastier than usual!" "The taste is different from usual and it's the best! 』And have everyone praise I was very happy Lou was medium spicy, so I added ice cream to her daughter to adjust the spiciness. The curry I made seemed to be better than usual and she had to refill her twice. This time he wants to make pasta together