ID非公開

2005/2/8 1:09

55回答

メリーさんのひつじの歌詞を教えてください。 主人の言う歌詞と私の思っていた歌詞が違うので…

言葉、語学26,625閲覧

2人が共感しています

ベストアンサー

4
ID非公開

2005/2/8 1:13

4人がナイス!しています

その他の回答(4件)

2
ID非公開

2005/2/8 1:17

覚えているのは メリーさんのひつじ ひつじ ひつじ メリーさんのひつじ 真っ白な どこでもついて行く ついて行く ついて行く どこでもついて行くかわいわね あるとき学校へ 学校へ 学校へ あるとき学校へついてきた 先生は怒って 怒って 怒って 先生は怒って 追い出した メリーさんは??? ??? ??? メリーさんはシクシク泣き出した ごめんなさい わからないところがありました。

2人がナイス!しています

1
ID非公開

2005/2/8 1:24(編集あり)

1. Mary had a little lamb Little lamb, little lamb, Mary had a little lamb Its fleece was white as snow, 2. Ev'rywhere that Mary went, Mary went, Mary went, Ev'rywhere that Mary went, The Lamb was sure to go. 3. It followed her to school one day, School one day, school one day, It followed her to school one day, Which was against the rule. 4. It made the children laugh and play, Laugh and play, laugh and play, It made the children laugh and play, To see a lamb at school. 5. And so the teacher turned it out, Turned it out, turned it out, And so the teacher turned it out, But it still lingered near. 先生は怒ってないし、 このあと本当はメリーさんは泣きません。 8番までありますが字数制限です。

1人がナイス!しています

9
ID非公開

2005/2/8 1:13

メリーさんの羊、羊、羊 メリーさんの羊、かわいいな ♪♪♪

9人がナイス!しています