ここから本文です

急ぎです!! 英語にしてください! 比較です。 電車は私が予想したほど混ん...

koc********さん

2011/11/2817:46:23

急ぎです!!
英語にしてください!
比較です。

電車は私が予想したほど混んでいなかった。
The train was less

携帯電話ほど便利なものはない。
Nothing is

私は家族の中でいちばん早く起きます。

彼は僕の2倍以上の英単語を知っています。

英語を話すことは、想像するほど難しいことではありません。

最近の若者は昔ほど忍耐力がない。

インドとインドネシアではどちらの方が人口が多いですか。

お礼:
50枚

違反報告

ベストアンサーに選ばれた回答

tar********さん

編集あり2011/11/2817:59:54

the train was less crowded than i had expected

nothing is more useful than cell phones

i get up the earliest in my family

he knows more English words than two times

its less difficult to talk in English than you think

these days, young people cannot stand compared to that in the past

which has more population, インド or インドネシア?

この回答は投票によってベストアンサーに選ばれました!

「携帯電話ほど便利なものはない」の検索結果

検索結果をもっと見る

ベストアンサー以外の回答

1〜3件/3件中

並び替え:回答日時の
新しい順
|古い順

eve********さん

編集あり2011/11/2818:10:23

The train was less (動詞・混雑する・の過去分詞)than I thought.

Nothing is more (便利) than mobile phones.

I'm the earliest to rise evry morning, in my family.

He has a vocabulary more than twice as big as I have.

To speak 英語 is easier than you think.

Young people now have less patience than before.

Which country has bigger population, India or Indonesia?

回答をまる写しするのでなく、辞書で確認して、自分の回答にして下さいね。

B$Rさん

2011/11/2818:00:53

The train was less crowded than I had imagined.

Nothing is more convenient than a cell phone.

I get up earliest in my family.

He knows more than twice English words than I.

Speaking English is easier than you imagine.

Nowdays, young men are less patient than in former days.

Which country has more population, India or Indonesia?

sue yamamotoさん

2011/11/2817:55:54

電車は私が予想したほど 混んでいなかった。
The train was less crowded than I expected.

Nothing is more useful than a cell phone.

I get up (the) earliest in my family.

He kows twice as many English words as I do.

Speaking (To speak) English is not so difficult as you imagine.

Young people of these days are not so patient as those in old days.

Which country has more population, India or Indonesia?

みんなで作る知恵袋 悩みや疑問、なんでも気軽にきいちゃおう!

Q&Aをキーワードで検索:

Yahoo! JAPANは、回答に記載された内容の信ぴょう性、正確性を保証しておりません。
お客様自身の責任と判断で、ご利用ください。
本文はここまでです このページの先頭へ

「追加する」ボタンを押してください。

閉じる

※知恵コレクションに追加された質問は選択されたID/ニックネームのMy知恵袋で確認できます。

不適切な投稿でないことを報告しました。

閉じる