ここから本文です

【250枚】ボカロ曲 初めての恋が終わる時 の英語歌詞

cro********さん

2012/5/1117:37:38

【250枚】ボカロ曲 初めての恋が終わる時 の英語歌詞

教えてください!
リンクではなく
直接歌詞をコピペして貼っていただけると助かります!

お礼:
250枚

違反報告

ベストアンサーに選ばれた回答

k_c********さん

2012/5/1415:03:28

I tasted my salty tears when you gave me my first kiss
(初めてのキスは涙の味がした)
It was just like a drama that I had seen
(まるでドラマみたいな恋)
The starting bell tore us apart / it must've been written in the script
(見計らったように発車のベルが鳴った)
The chilly wind grazed along my cheek
(冷たい冬の風が頬をかすめる)
I breathed out rubbed my hands together
in order to warm them up
(吐いた息で両手をこすった)
The brilliant illuminations decorating the bare trees
(町はイルミネーション 魔法をかけたみたい)
make the streets a wonderland
(裸の街路樹 キラキラ)
How could I tell you this feeling?
(どうしても言えなかった)
I swallowed my words It was better to leave them unsaid
(この気持ち 押さえつけた)
Don't think that I am atupid
(前から決めていた事だから)
It's a promise between me and myself
(これでいいの)
No more looking back though it hurts
(振り向かないから)
let me say thank you and good bye
(ありがとう サヨナラ)
My heart-breaking one-sided love
(切ない片思い)
I'll just keep on moving on then I can get over you
(足を止めたら思い出してしまう)
So please let me say thank you and good bye?
(だから ありがとう サヨナラ)
though it's gonna make me cry
(泣いたりしないから)
When I tried not to burst into tears
(そう思った途端にふわり)
a snowflake touched on my skin
(舞い降りてくる雪)
It melted away and disappeared
(触れたら解けてきえた)
Walking down toward the statuon.I felt totally left out
(駅へと続く大通り 寄り添ってる二人 楽しそう)
"Hey baby, it's snowing!" said some girl to her lover
(ほら見て初雪!)
All wanted was to be like her
(君とあんな風になりたくて)
I hoped it was not too late
(初めて作った)
In my bag was a hand-knitted muffler
(手編みのマフラー)
How could I gave this present for you?
(どうしたら渡せるんだろう)
I am just coward...and I am just afraid
(意気地なし 怖かっただけ)
Is it okay to let it go if it would be a memory?
(思い出になるなら このままで構わないって)
I say myself,"you're sure about that?"
(それは本当なの?)
let me say thank you and good bye
I should have been prepared for this
(いつかこんな時が来てしまうこと)
and made myself not to regret any it
(わかってたはずだわ)
Why am I saying just thank you and good bye?
(なのに ありがとう サヨナラ)
How could I be so strong?
(体が震えてる)
The train will soon arrive but I don't want it to
(もうすぐ列車が来るのに)
I can't make myself understand why my heart hurts
(それは今になって 私を苦しめる)
I want you for my own
(繋がりたい)
I wished for God,but still I'm all alone
(どれほど願っただろう)
Insecurity and emptiness
(この手は空っぽ)
Ou ehy does it hurt this much just to say good bye?
(ねえ サヨナラってこういうこと?)
You will have to go
(行かなくちゃ)
I know,I know
(そんなのわかってる)
Don't be so kind that your make me cry again
(君が優しい事も知ってる)
”...please let me go."
(だから ……この手を離してよ)
I will never forget you
(出会えてよかった)
I love so much
(君が好き)
I can't say a word so please God,give me some courage
(一言が言えない 今だけでいい 私に勇気を)
"Hey,wait...I...I...!
(あのね)
then I realized that there's no distance between and me
(言いかけた唇 君との距離は0)
Can I cry just for now?
(……今だけは泣いていいよね)
Words are no longer needed
(もう言葉はいらない)
Hold me tight,and never let me go
(お願い ぎゅっとしていて)
What's gonna happen to us this time next year is never known but
(来年の今頃には)
promise me to be who you wanna be
(どんな私が居て どんなキミがいるのかな)

この回答は投票によってベストアンサーに選ばれました!

みんなで作る知恵袋 悩みや疑問、なんでも気軽にきいちゃおう!

Q&Aをキーワードで検索:

Yahoo! JAPANは、回答に記載された内容の信ぴょう性、正確性を保証しておりません。
お客様自身の責任と判断で、ご利用ください。
本文はここまでです このページの先頭へ

「追加する」ボタンを押してください。

閉じる

※知恵コレクションに追加された質問は選択されたID/ニックネームのMy知恵袋で確認できます。

不適切な投稿でないことを報告しました。

閉じる